Beamer Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Skulle nullstille servicelampene i min 94mod 730IA E38 med BMW Carsoft 6.5, men det gikk ikke pga feilkode: Instrument Cluster - Does not respond. Hva kan være galt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Gå inn på special functions: service reset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ja det var det jeg gjorde. Får samme feilkoden når jeg tar diagnose på Inst. Cluster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Låner tråden litt... Jeg skulle hjelpe en bekjent med å resette service indikatoren på en 99' Z3 (med ORBII kontakt) med carsoft 6.5, gikk selvsagt inn på special functions og service reset. Men rett etterpå kom servicelysene på i instrumentetene igjen...!? Hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå