bmwcomeback Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Starter en tråd her for å vise frem nye gliset mitt. hentet den på torsdag. bildene er bare mobil bilder, men skal få lagt til noen nye snart:) hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Fin grattis med M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Gratulerer med M5!! Må få ut flere og bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 kjøpt fra sotra denne? fin og nylakket hvis det er den jeg tror det er. hvor i hordaland går denne nå da? ka som er gjort siden du opplyser 350hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Takker:) skal se om jeg får tatt noen neste helg. tviler på jeg rekker det før. men de bildene der gir ikke bilen rettferdihet, for den er 110% grisestrøken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Stemmer det. det er den fra sotra:) den har chip og supersprint anlegg. 350 var no bare et ca tall. litt fra chip og litt fra eksos:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Grattis med skikkelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Ser ut som en strøken M5 dette her ja, gratulerer med 1 stk meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Looking good!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Stemmer det. det er den fra sotra:) den har chip og supersprint anlegg. 350 var no bare et ca tall. litt fra chip og litt fra eksos:) Gratulerer med 35hk effektøkning på chip og eksos! Fin bil likevel da, selv om det mest sannsylig er mindre hester nå enn når den kom ut fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 som eg skrev tidligere, er no bare et tall. kommer eksakte tall i løpet av året når jeg får bygget litt motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 grattis med m5 venter spent på bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Deilig bil!! Hvor mye ga du for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 fikk den til en meget snill pris. kjenner han som hadde den fra før, så han var snill. ga 130000 inkl turbokit. legger opp et par bilder tatt i gråværet i dagmorres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 fikk den til en meget snill pris. kjenner han som hadde den fra før, så han var snill. ga 130000 inkl turbokit. legger opp et par bilder tatt i gråværet i dagmorres. Oi, bra pris det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå