Gå til innhold

Min 318is 96mod.Nye felger på plass s. 5

NA
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Legger ut noen bilder av is´n min. Kom gjerne med innspill på utseende osv. Funderer på ny bakfanger, men litt usikker på hvilken. Lurer også på GT vinge på bakluke og nye felger.

Ikke noe å skryte av bildekvalitet her, ettersom jeg IKKE er noe fotograf :) PS: 2 endringetter etter disse bildene er lett soting av hovedlykter, pluss bytta baklykter med hvite blink.

6q643sgzn7ahqfhw1ui8.jpg

vudw00or3r8mmaoe0md3.jpg

dc73mn2cesnbknruhrwp.jpg

5ub5mip2n6a9xj5t4909.jpg

cfcy9xmd5xksxcaf7gyw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for fine tilbakemeldinger :D Det er motiverende å høre. Dekk er 225/40-19 og 235/35-19. Felg 8,5*19 ET43. Har ikke disse felgene lenger, må ha noen nye til sommeren og tar imot forslag med takk. Har noen 8*18 ET35 M6 kopifelger liggende, men syntes ikke de blir helt konge på bilen, har lyst på noe i 19" men er en del å velge i.

8ga33qr66yhul1z1xpmu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :P Hehe :) Er bare ikke så mange av is'en i den fargen og personbil med de felgene du har på de første bildene, men de er utrolig pene på bilen :P

Holdt på å kjøpe den jeg snakket om i jessheim skjønner du, men hadde gått litt langt i forhold til pris. Men liker den veldig godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :P Hehe :) Er bare ikke så mange av is'en i den fargen og personbil med de felgene du har på de første bildene, men de er utrolig pene på bilen :P

Holdt på å kjøpe den jeg snakket om i jessheim skjønner du, men hadde gått litt langt i forhold til pris. Men liker den veldig godt :P

Ok. Bilen her hadde gått 96000km da jeg kjøpte den :)

Har heller ikke sett 318is sedan i boston green metallic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin sedan :) Kan ikke huske å sett denne i Hamar før :)

Den har rullet i Hamar hele sommeren og på mange biltreff rundt om kring. Ble satt til vinterlagring ved første bedritne saltkorn som ble strødd på veien :evil: taes frem igjenn til våren da veiene er saltfrie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Om du kjører den caben du har som avatar med M5 felger og full m-tech styling har jeg i allefall sett deg mange ganger jeg har vært ute å kjørt. Står som regel på cc, dekkpartner, gatekjøkkenet ved siden av dekkpartner og statoil 24timern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...