NA Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hei. Legger ut noen bilder av is´n min. Kom gjerne med innspill på utseende osv. Funderer på ny bakfanger, men litt usikker på hvilken. Lurer også på GT vinge på bakluke og nye felger. Ikke noe å skryte av bildekvalitet her, ettersom jeg IKKE er noe fotograf PS: 2 endringetter etter disse bildene er lett soting av hovedlykter, pluss bytta baklykter med hvite blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Fin bil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Den var dødsfin, skjelden å se en så fin sedan hehe.. ser du har vært hissig med valsen Dim å ET på felger å dekk? Driver å Pimper TDS touringen te dama serru -Ronny- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Takker for fine tilbakemeldinger Det er motiverende å høre. Dekk er 225/40-19 og 235/35-19. Felg 8,5*19 ET43. Har ikke disse felgene lenger, må ha noen nye til sommeren og tar imot forslag med takk. Har noen 8*18 ET35 M6 kopifelger liggende, men syntes ikke de blir helt konge på bilen, har lyst på noe i 19" men er en del å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Noen som har forslag til felger på bilen min? Hatt både M5 og M6 felger nå så vil prøve noe annet. Helst i 19" Takker for svar, og gjerne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Veldig fin bil! Tar jeg helt feil om jeg mener at denne bilen har gått i jessheim området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Takk for det Nei bilen er solgt ny på gjøvik og hatt 2 eiere der før meg. Bilen var helt orginal med fult servicehefte da jeg kjøpte den. eid bilen i snart 2 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Takk for det Nei bilen er solgt ny på gjøvik og hatt 2 eiere der før meg. Bilen var helt orginal med fult servicehefte da jeg kjøpte den. eid bilen i snart 2 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Åja Hehe Er bare ikke så mange av is'en i den fargen og personbil med de felgene du har på de første bildene, men de er utrolig pene på bilen Holdt på å kjøpe den jeg snakket om i jessheim skjønner du, men hadde gått litt langt i forhold til pris. Men liker den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Fin sedan Kan ikke huske å sett denne i Hamar før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Åja Hehe Er bare ikke så mange av is'en i den fargen og personbil med de felgene du har på de første bildene, men de er utrolig pene på bilen Holdt på å kjøpe den jeg snakket om i jessheim skjønner du, men hadde gått litt langt i forhold til pris. Men liker den veldig godt Ok. Bilen her hadde gått 96000km da jeg kjøpte den Har heller ikke sett 318is sedan i boston green metallic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Fin sedan Kan ikke huske å sett denne i Hamar før Den har rullet i Hamar hele sommeren og på mange biltreff rundt om kring. Ble satt til vinterlagring ved første bedritne saltkorn som ble strødd på veien taes frem igjenn til våren da veiene er saltfrie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Rart jeg ikke har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hmm.. Om du kjører den caben du har som avatar med M5 felger og full m-tech styling har jeg i allefall sett deg mange ganger jeg har vært ute å kjørt. Står som regel på cc, dekkpartner, gatekjøkkenet ved siden av dekkpartner og statoil 24timern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 96000 km ja Det var jo ikke mye hehe Nei tror ikke det er så mange av den i den fargen i sedan i norge. jeg har i allefall ikke sett mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå