conan Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Denne sitter under panseret på min e36. Hva i all verden er det? Er en nøkkellås på den og sitter inn mot torpedoen på venstre side.. Og her er bilder av enheten inni dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Intet delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nope, kun den lappen på sia som ikke er på norsk i allefall Så aner ikke hva det betyr men er sikkert i forbindelse med det nøkkelhullet oppå der. Fant en rar box under dashen oxo, skal ta bilder av den i morra og legge ut her. Tror den har en connection med denne saken her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvor går kablen som stikker ut av boksen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 det der ligner på en sirene til en alarm, hadde noe lignendes før, grunnen til at nøkkelhullet er der er det at det er innebygd batteri i antennen, og hvis kabelen blir klipt så begynner dne og ule, må da "låse" den opp med nokkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Marche Arret tror eg betyr av/off på fransk, men om det skal være det, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Vil nok tro det stemmer det Janerik171187 sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ligner veldig på en alarmboks, som er beskyttet med egen nøkkel som jeg hadde i min forrige bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Må jeg vri om nøkkelen for og aktivisere alarmen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvis alarmen ikke er aktivert, så vet jeg ikke om det hjelper å bare vri om den, men hvis alarmen går pga kabelbrudd til intert batteri osv ja da må nøkkelen vries om for å "låse" opp alarmen. Batteri og sensorboks inkl sender/mottager sitter i denne boksen hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da har jeg tatt bilder av den boksen som er montert bak hanskerommet. Legger bildene sammen med de andre i første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå