diesel_luring Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 passer ikke i forhold til lovelig, sier ikke at de ikke er kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 De passer ikke E39, da navet på E39 er større i diameter. Du kan evnt. sette dem i dreiebenk å lage større senter på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 passer ikke i forhold til lovelig, sier ikke at de ikke er kule. Ok. Det er veldig mye diskusjon angående det med bredde osv. Jeg har hørt at så lenge spora på dekka er innforbi skjermene så erdet låv. men ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 De passer ikke E39, da navet på E39 er større i diameter.Du kan evnt. sette dem i dreiebenk å lage større senter på dem. okda, men da så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ïnnpress: et 13 forran et 18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ingen ting skal stikke utenfor hjulbuen. I tyskland er det lov så lenge dekkbanen er innafor hjulbuen. Passer disse på e34? Isåfall legger jeg inn et skambud på 20k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 De passer E34 ja, er akuratt like mine. Kanskje jeg skulle hatt dem til reservehjul?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Bud: 15k + noen greie oz ceres felger med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 De passer E34 ja, er akuratt like mine.Kanskje jeg skulle hatt dem til reservehjul?? Måtte du valse noe som helst for å få de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 De passer E34 ja, er akuratt like mine.Kanskje jeg skulle hatt dem til reservehjul?? Måtte du valse noe som helst for å få de på? Tror ikke han har valsa noe nei. penger eller BBS RS + penger. eneste som er aktuelt. Budet er nå 20 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Måtte ikke valse nei, men du må ha spacere bak på E34. Mulig jeg må valse litt bak nå, når den skal bli lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 passer disse rett på e30 m3? Ja, jeg har de på min e30"m3" nå. kan legge opp et bilde. Skal sjekke opp i inpresset med en gang. felgene er jævlig fine! men litt i det breieste laget på en e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 passer disse rett på e30 m3? Ja, jeg har de på min e30"m3" nå. kan legge opp et bilde. Skal sjekke opp i inpresset med en gang. felgene er jævlig fine! men litt i det breieste laget på en e30:) nja, skal fikse et bilde nor jeg har stilt camberen og spissinga jeg så skal dere se fete felger til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 jeg har noen rs (tror jeg) liggende.. 17" og 5x120 gnukka kant og lakka senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 jeg har noen rs (tror jeg) liggende.. 17" og 5x120 gnukka kant og lakka senter Se der ja, var ikke helt den kanten jeg var på let etter. Hva mye ville du gittt i mellom på disse felgene da? å hva dim er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg