enz Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Noen som vet hvilken spoiler dette er? Og evnt. hvor de selger denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Mulig jeg tar dette helt ut av lufta, men har du sjekket www.maxam-tuning.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Mulig jeg kanskje linka bilde derfra ja, så jeg har nok kanskje svippa innom siden en gang i tida............................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Er kanskje ikke alle som klarer å se hvor kilden til et bilde kommer fra, så skal ikke klandre deg, for å prøve å være vittig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 What? Det står en link på tvers over hele bildet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Fy faen å stygg.. resten av stylinga også forsåvidt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 What? Det står en link på tvers over hele bildet da.. Leser du i det hele tatt hva jeg skriver? Hvor i H....tror du jeg har henta bilde fra? Betyr jo ikke at han selger spoiler fordi han selger bakfangeren på bilde f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Fy faen å stygg.. resten av stylinga også forsåvidt! Syntes den vinga er fin jeg, ikke svær og stygg, men liten og kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Har det falt deg inn å sende mail og spørre de som selger evt den bakfangern på bildet?Om de og kanskje kan skaffe deg den spoilern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Fly me to the moon, lalalalala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 haha.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Har det falt deg inn å sende mail og spørre de som selger evt den bakfangern på bildet?Om de og kanskje kan skaffe deg den spoilern? Har gjort det men har ikke fått svar enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Haha, kom igjen da folkens Hadde det vært en slik en hadde jeg skjønt dere: http://www.bsbildeler.no/butikk/images/imagine.aspx?i=TSUN10.jpg&w=297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Haha, kom igjen da folkens Hadde det vært en slik en hadde jeg skjønt dere:http://www.bsbildeler.no/butikk/images/imagine.aspx?i=TSUN10.jpg&w=297 *finne frem visakortet og bestille* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hahaha, gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå