mrbatnes Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Fy faen å stygg.. resten av stylinga også forsåvidt! hehe! den bilen gikk her i ålesundsområdet for noen år siden.. va hvertfall en DØNN lik en med samme farger hvis ikke det er den 328 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Synes ikke jeg så annet enn spoilere på denne bilen jeg ;pe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 1 spoiler, 1 bakfanger, 1 catkiller og cupwings. Altså bare 1 spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Fy faen å stygg.. resten av stylinga også forsåvidt! hehe! den bilen gikk her i ålesundsområdet for noen år siden.. va hvertfall en DØNN lik en med samme farger hvis ikke det er den 328 cab. Tviler litt på at det er den samme, siden denne er høyrestyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Fy faen å stygg.. resten av stylinga også forsåvidt! hehe! den bilen gikk her i ålesundsområdet for noen år siden.. va hvertfall en DØNN lik en med samme farger hvis ikke det er den 328 cab. Tviler litt på at det er den samme, siden denne er høyrestyrt nå er den venstrestyrt og siden bensinlokket er på høyreside nå er vel dette riktig vei på bildet. men han useriøse mannen som driver maxam tuning har bare lakt det ut speilvendt. har bare dårlige erfaringer med maxam. så hold dere unna maxam er mitt råd. mer useriøst grøthue enn han skal dere lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Nå ble det bedre Har handlet fra han en gang tidligere. Da glemte jeg å oppgi bestillingsnr o.l, så jeg sendte bare mail og alt ordnet seg rimelig enkelt og varene var hos meg 3 dager etterpå. Han var bra når jeg handlet der iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 en kammerat klaga på en grill til en primera P10 han kjøpte der. den passa så dårlig på bilen og så helt jævlig ut. grillen var helt skjev. klaga i 4mnd og maxam sa bare at kammeraten min hadde ødelagt den selv. etter 3 mnd svarte han ikke mer før han fikk beskjed att kammeraten min skulle kontakte tv2 hjelper deg. da ble det besvart fort og ny grill var på vei dagen etter. dett tyder på at fyren viste d var no dritt sia han ordna så fort når han fikk beskjed om tv2. jeg skulle kjøpe lyspærer. jeg bor 15-20 min unna og skulle hente de selv for og slippe og betale og vente på posten. ringte med han 4 ganger den dage og avtalte hvor og når vi skulle møtes. når jeg sto på møtestedet og ventet i 20 min ringte jeg. han svarte ikke. jeg ringte flere ganger. men han svarte ikke. ringte dagen etter med et annet nr og fikk svar. han orket ikke å dra ut sa han. og etter det har maxam ikke fått possitiv reklame fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 spoiler har INGENTING på cab å gjøre (i de fleste tilfeller) og den vingen var DRITSTYGG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå