oddlef Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Bildene er tatt rett før den ble kjørt på vinterlagring, derfor er den litt for høy nå +takluken er ned:p Synest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallawalla Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Nydelig front på den der! Eneste jeg ville vurdert og bytta var senterkoppene på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Meget pen bil. Jeg hadde vurdert og lakke senter på felgene i Gunmetal, med felgkanten slik som den er. Hadde blitt pent sammen med fargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Fin bil! Men hvorfor vil du ikke bruke den om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 fin bil. Så strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddlef Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Fin bil!Men hvorfor vil du ikke bruke den om vinteren? er bare lærling enda så selv om det ikke er en sinnsykt verdifull bil er den verd mye etter min økonomi:p desuten har jeg enda en bil jeg kan bruke på vinteren, derfor vinterlagring:) takk for fine tebakemeldinger=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Tipper du gleder deg til vinteren er over Snasen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Fin bil det der gitt chippet eller? testet den i forhold til andre bmw r eller? er litt nyssjerig på kreftene i 320 dieselen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 lurer på hva som er galt med verden når jeg leser slike tråder, du må vinterlagre bilen fordi du er lærling, men har en egen bil og bruke om vinteren. En E30 M3 skal ikke brukes om vinteren, en 320D er det ingen som bryr seg med om er vinterkjørt eller ikke. Men men, alle er tydeligvis ikke like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 lurer på hva som er galt med verden når jeg leser slike tråder, du må vinterlagre bilen fordi du er lærling, men har en egen bil og bruke om vinteren.En E30 M3 skal ikke brukes om vinteren, en 320D er det ingen som bryr seg med om er vinterkjørt eller ikke. Jeg skjønner tankegangen veldig godt, fordi jeg gjør nøyaktig det samme. Det er enkelt og greit ønsker om å holde en bil, selv om den er "vanlig", så strøken som overhodet mulig, lengst mulig. Og ved å slippe å bruke lave, pene biler på ymse vinterføre (i alle fall her oppe i Nord-Norge), slipper man store risikoer for å få skader på karroseriet, styling, etc. Når det gjelder kostnader og bruk av vinterbil sa trådstarter bare at han hadde en bil disponibel i vinter, ikke at det var hans. Selv har jeg en gammel Merce som jeg kjører +/- 30.000 km på i vinterhalvåret. Denne koster meg i forsikring, årsavgift og småreparasjoner ikke noe mer enn det ville kostet meg å få lakket opp fronten på E60'en, siden en vintersesong garantert ville påført denne skader. Dessuten kjører man inn færre kilometer på go'bilen, og kan heller bruke disse på gode sommerveier (selv om akkurat dette poenget har underordnet betydning for min del). Til trådstarter: Veldig pen E46! Du har absolutt gjort di rette tingene med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 lurer på hva som er galt med verden når jeg leser slike tråder, du må vinterlagre bilen fordi du er lærling, men har en egen bil og bruke om vinteren.En E30 M3 skal ikke brukes om vinteren, en 320D er det ingen som bryr seg med om er vinterkjørt eller ikke. Men men, alle er tydeligvis ikke like. Evt. kjøper bryr seg om bilen har sklidd på glattisen og havnet i autovernet! Kan være han ikke ønsker å ta den ekstra risikoen for uhell som hører med kjøring på vinterføre? Kan fort bli dyrt å fikse med lærlingelønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Men hva er da vitsen med å ha en bil du ikke tørr bruke, det kan like fordømt komme en å kjøre i sida di midt på sommeren også. Best og bare ha den stående i garasjen hele året da, å bare sitte å se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Flott E46 det der. Likte "stuket" og syns egentlig høyden var fin på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Men hva er da vitsen med å ha en bil du ikke tørr bruke, det kan like fordømt komme en å kjøre i sida di midt på sommeren også.Best og bare ha den stående i garasjen hele året da, å bare sitte å se på den Og hvis du spiser mat risikerer du å bli matforgiftet, og i verste fall dø? Ikke gjør deg dummere enn nødvendig, for du forstår garantert poenget: Å bruke en bil på sommerstid medfører normalt mindre slitasje på den (både teknisk og kosmetisk), samtidig som risikoen for å få skade på bilen (selvgjort eller av andre) er mindre på sommerstid enn på vinterstid. Jeg synes det bare er bra at trådstarter er nøye med og rett for bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg synes det bare er bra at trådstarter er nøye med og rett for bilen sin +1 Til trådstarter: Veldig pen bil! Hadde jeg hatt E46 skulle den igrunn sett sånn ut den også, utenom felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå