Gå til innhold

Min E-46 320D :) Bilder tatt før vinterlagring!

oddlef
 Share

Anbefalte innlegg

Men hva er da vitsen med å ha en bil du ikke tørr bruke, det kan like fordømt komme en å kjøre i sida di midt på sommeren også.

Best og bare ha den stående i garasjen hele året da, å bare sitte å se på den :wink:

Og hvis du spiser mat risikerer du å bli matforgiftet, og i verste fall dø? Ikke gjør deg dummere enn nødvendig, for du forstår garantert poenget: Å bruke en bil på sommerstid medfører normalt mindre slitasje på den (både teknisk og kosmetisk), samtidig som risikoen for å få skade på bilen (selvgjort eller av andre) er mindre på sommerstid enn på vinterstid. Jeg synes det bare er bra at trådstarter er nøye med og rett for bilen sin :)

Har aldri sagt at det er dumt han er nøye med bilen, jeg mener bare det er "idioti" og mene at en 320D er får fin til og brukes om vinteren, har du en spesiel bil kan jeg godt se poenget.

Men en bil er bare en bil, den er til får å brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil :) Noe omkring der jeg tenkte å ha min vel.. Ta en titt på min da :D

Fin bil det der gitt :wink: chippet eller? testet den i forhold til andre bmw r eller? er litt nyssjerig på kreftene i 320 dieselen... :)

Kreftene i en 320D (facelift) med chipping ligger vel på omtrent en 190hk og ca. 400 nm, det er vel det vanligste tror jeg.. Hvis det er prefacelift er det vel omtrent 170hk og 350nm vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg faktisk har en vinterbil disponibel så ser ikke jeg problemet me å parkere den om vinteren:P dårlige brøytete veier og må sprenge meg igjennom brøytkanter++ da er det ikke noe tvil for meg:)

er 2000mod så ahr 136hk orginal, så er cippet til 163hk ifølge papirene;)

prøvd mot en 2003mod med 150hesters motoren som var chippet, og den gikk jo såklart bedre men er godt fornøyd med draget i min:) er jo ikke noe racerbil, men morro drag i motoren likevell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes draget i chippet 150hk motoren er for dårlig egentlig, morsomt på 2. gearet, men det er så kort.. Mulig jeg er en veldig bortskjemt 18-åring bare :) Sånn det blir med litt mange turer med M3-er rundt på bane vettu, kan aldri få nok :P Men det holder jo så klart til vanlig bruk og veldig kurrant ved forbikjøringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er da vitsen med å ha en bil du ikke tørr bruke, det kan like fordømt komme en å kjøre i sida di midt på sommeren også.

Best og bare ha den stående i garasjen hele året da, å bare sitte å se på den :wink:

Og hvis du spiser mat risikerer du å bli matforgiftet, og i verste fall dø? Ikke gjør deg dummere enn nødvendig, for du forstår garantert poenget: Å bruke en bil på sommerstid medfører normalt mindre slitasje på den (både teknisk og kosmetisk), samtidig som risikoen for å få skade på bilen (selvgjort eller av andre) er mindre på sommerstid enn på vinterstid. Jeg synes det bare er bra at trådstarter er nøye med og rett for bilen sin :)

Har aldri sagt at det er dumt han er nøye med bilen, jeg mener bare det er "idioti" og mene at en 320D er får fin til og brukes om vinteren, har du en spesiel bil kan jeg godt se poenget.

Men en bil er bare en bil, den er til får å brukes.

Om jeg hadde hatt økonomi eller bare en annen bil, skulle jeg også latt min bil stå om vinteren, og det er da en 318!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes draget i chippet 150hk motoren er for dårlig egentlig, morsomt på 2. gearet, men det er så kort.. Mulig jeg er en veldig bortskjemt 18-åring bare :) Sånn det blir med litt mange turer med M3-er rundt på bane vettu, kan aldri få nok :P Men det holder jo så klart til vanlig bruk og veldig kurrant ved forbikjøringer.

Som sagt, er jo verken racerbil eller dragbil :P Holder i massevis til vanlig bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...