Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skal du lakke den rød så må du ta og lakere innvendig også så det ikke blir harry lakka med svarte dører som alle ser når du går ut av bilen hehe :wink:

men enig at rød er en tøff farge og jeg faller får spinx sin, liker den fargen veldig godt

Skrevet
skal du lakke den rød så må du ta og lakere innvendig også så det ikke blir harry lakka med svarte dører som alle ser når du går ut av bilen hehe :wink:

men enig at rød er en tøff farge og jeg faller får spinx sin, liker den fargen veldig godt

Ja selfølgerlig :D Denne skal bli 100 prosent å 100 prosent strøken:) ALT skal gåes igjennom å restaureres på denne, skal bli bedre finish en da den var ny:):)

• 1 month later...
Skrevet

Se her ja:) Dette var morro å se:) Den har jammen vert ordentlig fin en gang i tiden denna gitt, den er på vei opp igjen nå :wink: Litt forskjell på bildene å da du så den på henger når jeg henta interiøret hos deg Carlhaakon :o

Skrevet

hehe ja på de bilda der hadde den samme stola som jeg bytta til hehe. men han som hadde den på de bildene er veldig pirkete så den har nok blitt bra behandla av han. du finner han her på forumet også :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...