Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Her har du bilder av spinx og min bil .. 2 stk røde biler spinx bilen sin først: hel rot Så min calypsol rød :
BMW E36 coupe Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Meget pene begge de bilene der:) Takk for flotte bilder.
carlhaakon Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 skal du lakke den rød så må du ta og lakere innvendig også så det ikke blir harry lakka med svarte dører som alle ser når du går ut av bilen hehe men enig at rød er en tøff farge og jeg faller får spinx sin, liker den fargen veldig godt
BMW E36 coupe Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 skal du lakke den rød så må du ta og lakere innvendig også så det ikke blir harry lakka med svarte dører som alle ser når du går ut av bilen hehe men enig at rød er en tøff farge og jeg faller får spinx sin, liker den fargen veldig godt Ja selfølgerlig Denne skal bli 100 prosent å 100 prosent strøken:) ALT skal gåes igjennom å restaureres på denne, skal bli bedre finish en da den var ny:)
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Meget pene begge de bilene der:) Takk for flotte bilder. berre hyggelig...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 øiker også brilliantrot veldig godt! er som hellrot bare "hakket" mer wow!
BMW E36 coupe Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Hellrødt! Bilen min på lenken er hell rødt. Kjempe pen farge det der:) Å en meget pen bil å da
BMW E36 coupe Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Noen bilder av bilen slik den var føre forige eier var uheldig. Den så jo ikke så ille ut før lissom
carlhaakon Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 såppas ja, tommy fra forumet her som har hatt den en gang i tiden da noen flere bilder av den her http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php
BMW E36 coupe Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Se her ja:) Dette var morro å se:) Den har jammen vert ordentlig fin en gang i tiden denna gitt, den er på vei opp igjen nå Litt forskjell på bildene å da du så den på henger når jeg henta interiøret hos deg Carlhaakon
carlhaakon Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 hehe ja på de bilda der hadde den samme stola som jeg bytta til hehe. men han som hadde den på de bildene er veldig pirkete så den har nok blitt bra behandla av han. du finner han her på forumet også
SteffenM2 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Hm.. Noe som sier meg at Hagenisse har eid denne også? Eller er jeg kanskje på bærtur nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå