Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært borti dette problemet? Speedometer funker nesten som det skal, mens turteller og økometer kommer og går. Hvis turteller virker, slutter serviceindikatorlysene å virke og motsatt. Nålen på speedometer har en tendens til å gå litt hakkete. Kan det være kretskortet som er ferdig eller kan det være kontaktene på baksiden som skulle ha vært renset?

PS: Det er målt krypestrøm på 0,06 ampere over baksiden av instrumentene, men om det har noe å si aner jeg ikke. Håper noen kan hjelpe :?

Skrevet

hadde noe av samma problem på min e30....da var det slik at hvis jeg dro litt i ledningene bak på instrumentene så funka speedometeret...dette ble helt borte da jeg byttet instrumenter..

Skrevet

Det er 2 stk. batterier der og det finnes 2 forskjellige typer.

Den ene typen skal iallefall loddes dit, usikker på om begge typen skal loddes, men går ut i fra det

Skrevet

Nå har jeg demontert hele dritten og finner ingen batterier. Er det noen som kan beskrive hvor de sitter og hvordan de ser ut? Begynner å bli frustrert :wink:

Skrevet

Når du plukker av dekselet bak på batteriet med instrumentskiver så ligger det et printkort vannrett under der skivene står når bakdekselet er på plass.

Dra ut dette printkortet så vil du se to batterier.

Skrevet

Ingen batterier der. Men det går noen tynne, hvite ledningen fra dette kortet og ut gjennom siden av instrumenthuset. Disse ledningene var koblet til noe under dashen med kontakter maken til de man finner på røykvarslerbatterier...Snakker vi hjemmesnekring?

pn28g30o4xarhdvbq4wk.jpg

sisxlkb2gv01arwx5px8.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...