JoeNasty Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Har en RC bil liggende som ikke blir brukt noe mere.Den er skrudd litt i deler av en kompis men skal være mulig å skru sammn igjen. Følger med alt utstyr som trengs for å starte unntatt lader til batteriene. Dette er en Kyosho mp777 som har kjørt NM løp.Kun radioen med sender kostet 3000 kr nytt og startboksen kostet 1000kr. Selve bilen ga jeg 4000 for og har vel puttet det samme i deler i den. Den går noe grønn jævlig.Grunnen til et evt bytte er at jeg ikke bruker den lenger. Men send PM om det høres innteressant ut
turbo2 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Stolene står klare for levering på Lørenskog!! GI BUD HER! SÅ ALLE KAN FØLGE MED.
JoeNasty Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Hvis du skal ha 2500 for stolene kan vi si stolene + 1500 fra deg så får du alt rc utstyret jeg har! Let me know if you are interested!
JoeNasty Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Skal tenke på det.Hvor på Lillestrøm holder du til?Vet ikke om jeg har bil så jeg kan hente idag heller ser du.
JoeNasty Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Da bytter vi da.Sender du meg nr på PM?Er en kompis som kommer til å hente de etterpå så jeg sender bare nr videre til han siden han ikke er her inne. Er det ok?Jeg er ganske umobil med tanke på sykdom.Han kan og forklare deg bilen og sånn da han driver med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå