M3_CSL Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 E30 M3, kun MVA'et inn. Selges med en god del ubrukte deler fra Muzzi Motorsport (aluforinger, motorfester, girkassefester, forsterket baktravers m/bærearmer, aluforinger, uniballs, osv.) 99% rustfri! Aldri koll.skadd så vidt jeg vet om. Hel og "uskrudd" originalbil. Noe slitt lakk, sliten førerstol. Det følger også med et sett originale BMW/BBS "RS" (delte) felger, hvorav den ene må rep. og én bør sjekkes. Går bra, ingen fæle lyder av motor, ikke blårøyk... Ta kontakt på PM eller tlf. 95 45 69 39 Pris: 100.000,- (Skal man kjøpe delene fra Muzzi Motorsport kommer de på ca. 25.000,-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Når det gjelder en bil som dette er det livsviktig å få på plass noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Er vel denne tenker jeg. http://www.evo.no/index.php?name=PNphpB ... pic&t=7437 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hva menes med uskrudd bil? At den ikke har vært trimma? Slitedeler må vel ha vært bytta etterhvert, med tanke på at den har gått 303K? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 det som er positivt med denne, ikke en del som er bytta , men joa er vel byttet div.slitedeler, men ikke noen tomsinger som har skrudd opp for første gang og testa div. saker og ting, er vel det han vil frem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Når det gjelder en bil som dette er det livsviktig å få på plass noen bilder! Helt enig! Det var meg som rotet med bildeopplastingen og glemte å sjekke det etterpå! :)Ja, den er utrimmet og "Ole Kåre" har ikke skrudd på bilen/gjort idiotiske ting på den. Den er nesten som da den forlot fabrikken. For en som er ute etter en originalbil eller et meget godt utgangspunkt for videre planer, så er dette bilen! Mange biler har ofte blitt ødelagt av f.eks. stereobygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 prisantydning? Mer bilder? inni, bak, motor etc Så pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg har ikke flere bilder p.t., men det kan ordnes iløpe av de nærmeste dagene... Den ser pen ut ja, men den er på ingen måte noen utstillingsbil! Lakken bærer preg av den har vært brukt i en del år. Lakken på spoileren på bag.lokket er veldig slitt og stygg! Interiøret er normalt slitt for en 20 år gammel bil, unntatt førerstolen, den bør byttes/trekkes om! Skal man ha denne som en original utstillingbil, krever den en del TLC! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hvor mye er det i avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 www.toll.no Det er avh. av om man benytter seg av vanlig fortolling eller alternativ tollbehandling. Men, ca. 40K med alternativ behandling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 www.toll.noDet er avh. av om man benytter seg av vanlig fortolling eller alternativ tollbehandling. Men, ca. 40K med alternativ behandling... Akkurat det tror jeg ikke du skal være så veldig sikker på. Ser at den da må verdivurderes til ca.120.000,- Noe sier meg at det er teoretisk mulig at de kan bestemme seg for at en slik bil er verdt mer. Eller har du sjekket dette med noen interne "kilder" i tollvesenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Akkurat det tror jeg ikke du skal være så veldig sikker på. Ser at den da må verdivurderes til ca.120.000,-Noe sier meg at det er teoretisk mulig at de kan bestemme seg for at en slik bil er verdt mer. Eller har du sjekket dette med noen interne "kilder" i tollvesenet? Jeg har ikke sjekket det noe nærmere med tollvesenet, men det hele er også avh. av hvilken km.stand som står på telleren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Fin lykke til med salget!kunne tenkt meg og bytte inn min E39 for den.med mella legg da fristet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Takk! Bytte blir ikke aktuelt. Desverre for deg! Har allerede 2 seriøse interessenter på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 hvorfor har du ikke betalt engangsavgifta? da har folk en fast pris å forholde seg til. da kan du jo selge bilen for det du vil ha nå+engangsavgifta du la ut. hvorfor tar du inn en m3, for så å selge den uten å registrere den??? høres jo helt borti i viddane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg