Gå til innhold

*SOLGT* 1989 E30 M3 (utollet). *SOLGT*

M3_CSL
 Share

Anbefalte innlegg

E30 M3, kun MVA'et inn. Selges med en god del ubrukte deler fra Muzzi Motorsport (aluforinger, motorfester, girkassefester, forsterket baktravers m/bærearmer, aluforinger, uniballs, osv.) 99% rustfri! Aldri koll.skadd så vidt jeg vet om. Hel og "uskrudd" originalbil. Noe slitt lakk, sliten førerstol. Det følger også med et sett originale BMW/BBS "RS" (delte) felger, hvorav den ene må rep. og én bør sjekkes. Går bra, ingen fæle lyder av motor, ikke blårøyk...

Ta kontakt på PM eller tlf. 95 45 69 39

Pris: 100.000,-

(Skal man kjøpe delene fra Muzzi Motorsport kommer de på ca. 25.000,-).

j7vmjxpvgkhyyfqsspqv.jpg

f8h600d9vvpc4cwgufa8.jpg

gcn5zjvv5siqnpeplbm1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder en bil som dette er det livsviktig å få på plass noen bilder! :)
Helt enig! Det var meg som rotet med bildeopplastingen og glemte å sjekke det etterpå! :)Ja, den er utrimmet og "Ole Kåre" har ikke skrudd på bilen/gjort idiotiske ting på den. Den er nesten som da den forlot fabrikken. For en som er ute etter en originalbil eller et meget godt utgangspunkt for videre planer, så er dette bilen! Mange biler har ofte blitt ødelagt av f.eks. stereobygg... :?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke flere bilder p.t., men det kan ordnes iløpe av de nærmeste dagene...

Den ser pen ut ja, men den er på ingen måte noen utstillingsbil! Lakken bærer preg av den har vært brukt i en del år. Lakken på spoileren på bag.lokket er veldig slitt og stygg! Interiøret er normalt slitt for en 20 år gammel bil, unntatt førerstolen, den bør byttes/trekkes om!

Skal man ha denne som en original utstillingbil, krever den en del TLC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.toll.no

Det er avh. av om man benytter seg av vanlig fortolling eller alternativ tollbehandling. Men, ca. 40K med alternativ behandling...

Akkurat det tror jeg ikke du skal være så veldig sikker på. Ser at den da må verdivurderes til ca.120.000,-

Noe sier meg at det er teoretisk mulig at de kan bestemme seg for at en slik bil er verdt mer. Eller har du sjekket dette med noen interne "kilder" i tollvesenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det tror jeg ikke du skal være så veldig sikker på. Ser at den da må verdivurderes til ca.120.000,-

Noe sier meg at det er teoretisk mulig at de kan bestemme seg for at en slik bil er verdt mer. Eller har du sjekket dette med noen interne "kilder" i tollvesenet?

Jeg har ikke sjekket det noe nærmere med tollvesenet, men det hele er også avh. av hvilken km.stand som står på telleren....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...