Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du er på utkikk etter doglegkasse til m20, så kan jeg sjekke om den doglegkassa som ligger her hjemme i verkstedet et sted passer til m20. Den fulgte hvertfall med en E30 med m20-motor. Uten hull til følere riktignok.

Skrevet

Har undersøkt litt nå, og en kompis har en sånn kasse som du spør om her ja. Såkalt sportskasse med 1. gir ned. Den passer på m20, har antageligvis stått på en E21 323i eller E30 323i.

Han har egentlig ikke bruk for den, så den kan evt. selges til en pris det sikkert går an å bli enig om.

Skrevet

Leste så aller snarest gjennom den pure-pf-tråden det var linket til lengre oppe her, og så der at det var en forholdsvis sjelden kasse, men tåler kun opp mot ca 400hk ja.

Skrevet

Skjønner :)

Men da kan de andre som leser denne tråden og har lyst på denne kassa (og ikke har riktig 400hk) bare ta kontakt, hehe :D

EDIT: prosjettråd om bilen din E30TurboTouring? :)

Skrevet
Skjønner :)

Men da kan de andre som leser denne tråden og har lyst på denne kassa (og ikke har riktig 400hk) bare ta kontakt, hehe :D

EDIT: prosjettråd om bilen din E30TurboTouring? :)

Ja skulle gjerne fått til en prosjekt tråd men er litt primitiv av meg så har ikke kamera eller noe. Men kan se om jeg får lånt meg et så kanskje jeg får til noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...