Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger min prosjekt bil..gjensår fortsatt litt arbeid, rigget porche, veldig fin styling, cobra stoler i bilen, følger med alu felger som står på og org stål felger vinter...bilen går, men lader ikke...tror det er ''lade regulator releet'', og front ruta er det sprekk i....bilen er malt benga nå...for den var nedpusset å skulle lakkest, men pengene gikk i m5 istedenfor, derfor malet jeg den så den ikke skulle røste for meg...bilen er 95% røst fri....litt overfladisk i drken inni er det eneste jeg vet av, ellers er det en tøff og artig bil...alt elektrisk m.m fungerer, utenom ladingen, og motor går fint:)

kan følge med trim sylindrer og stempel for litt tillegg i pris...de er så å si ny..

selges til høystbydende, må vekk, tar opp plassen...

reg nr er RE 33666 vist noen vil sjekke heftelser, dette er et prosjekt, men det skal ikke mer en lading og front rute til for å få skilt tror jeg... ivertfall ikke mye mer, men tror ikke det er mer.

jeg nåes på 92603987 eller pm

hko4bdo7exjtj9jhjcqd.jpg

gwmtcrdbvzbtig5p32za.jpg

1nilk6kcszwbyn8qyazd.jpg

edjk7pfn8pfpzq777s2v.jpg

Skrevet

ja det er jo bare støpt glassfiber...den er fastsatt utenpå oginale bakenden...denne fangeren er meningen sammen med porche vinge på motorlokket, de kommer ganske jevnt ut, men tror att det går fint å fjerne den ja, muli det er litt arbeid da:) er ikke sikker på pris...selger til høysbydende jeg, men kan si det sånn da...jeg ga 9000kr for den, da var motor og ledningsnett ut av bilen og div annet, tenkte jeg skulle ordne skikkelig opp denne vettu, men det ble m5 istede...så hva byr du?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...