bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 selger min prosjekt bil..gjensår fortsatt litt arbeid, rigget porche, veldig fin styling, cobra stoler i bilen, følger med alu felger som står på og org stål felger vinter...bilen går, men lader ikke...tror det er ''lade regulator releet'', og front ruta er det sprekk i....bilen er malt benga nå...for den var nedpusset å skulle lakkest, men pengene gikk i m5 istedenfor, derfor malet jeg den så den ikke skulle røste for meg...bilen er 95% røst fri....litt overfladisk i drken inni er det eneste jeg vet av, ellers er det en tøff og artig bil...alt elektrisk m.m fungerer, utenom ladingen, og motor går fint:) kan følge med trim sylindrer og stempel for litt tillegg i pris...de er så å si ny.. selges til høystbydende, må vekk, tar opp plassen... reg nr er RE 33666 vist noen vil sjekke heftelser, dette er et prosjekt, men det skal ikke mer en lading og front rute til for å få skilt tror jeg... ivertfall ikke mye mer, men tror ikke det er mer. jeg nåes på 92603987 eller pm
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 tøft,kan jo ha grillfest bak på den fangeren..hehe
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Skal du ha for sånt? eventuelt er det mulig å fjerne den bak der uten å ødelegge hele bilen?
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 ja det er jo bare støpt glassfiber...den er fastsatt utenpå oginale bakenden...denne fangeren er meningen sammen med porche vinge på motorlokket, de kommer ganske jevnt ut, men tror att det går fint å fjerne den ja, muli det er litt arbeid da:) er ikke sikker på pris...selger til høysbydende jeg, men kan si det sånn da...jeg ga 9000kr for den, da var motor og ledningsnett ut av bilen og div annet, tenkte jeg skulle ordne skikkelig opp denne vettu, men det ble m5 istede...så hva byr du?
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 den er oppe å går nå hvem byr? hyeste bud får den....står bare og tar plass med meg..
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 har ikke satt noen pris...by det dere synest er fornuftig...bilen går til det budet jeg blir fornøyd med...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 venter på første bud jeg da.. morro biler å kjøre
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 konge biler:) får starte jeg da;) den går ikke under 9000kr:)
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 nei, porche rigget / styling, motor en en 1600 boble motor...bilen er en boble 1303s 1974mod:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå