OverKill Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 2000 pr felg da? 2000 kr for alle felgene og det er UTEN dekker, de er 99,9% strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 bredde og ET på felg? (hva slags dekkdim hadde du på bilde der?) Det var 215/40-17'', ganske sikker på det. Måtte bruke 20 mm spacer på de for å få ''riktig'' innpress. Hva original innpress på felgene er husker jeg ikke. Bredden er 7'' eller 7.5''. Får ikke sjekket det nå da de ligger på Dekk-spesialisten i Larvik og blir der fram til et eventuelt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 okok:) mulighet for å sende da? har du spacer du vil selge med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 okok:) mulighet for å sende da? har du spacer du vil selge med? Solgt spacerne og dekka til broder'n gitt så det er bare felgene igjen! Er ikke så veldig interessert i å sende de egentlig, vanskelig å pakke de ordentlig så de ikke blir skadet i posten. Også vil jeg at folk skal se hva de betaler for, men skal tenke litt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 er de kankjørte ? er det kast i de ? så lenge de ikke er det velger jeg å stole på deg siden det er så inni e¤#%Y¤# langt! tenk litt på det da, koster 600 å sende de, kan gi deg 2500 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 er de kankjørte ? er det kast i de ? så lenge de ikke er det velger jeg å stole på deg siden det er så inni e¤#%Y¤# langt! tenk litt på det da, koster 600 å sende de, kan gi deg 2500 ? De er som nye vil jeg påstå, ingen feil på dem. Skal tenke litt på det med å sende de, er litt stress det syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 er ikke stress, gjort på en liten halvtime, 1. få tak i storpappeske/evnt plastposer 2 få tak i papir/bobble plast/papp 3. TEIP ;D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 er ikke stress, gjort på en liten halvtime, 1. få tak i storpappeske/evnt plastposer2 få tak i papir/bobble plast/papp 3. TEIP ;D! Jeg vet, men har så mye annet å gjøre om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 når du hadde de på e30, hadde du ikke valset hjulbuene? de subber ikke osv? setter over cash i morgen om du vil liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 når du hadde de på e30, hadde du ikke valset hjulbuene? de subber ikke osv?setter over cash i morgen om du vil liksom.. Bilen var senket 60 mm foran og 40 mm bak, subbet aldri men så kjørte jeg forsiktig og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 høres bra ut, tenk litt du, så skal jeg se om jeg finner meg noen andre så du slipper å sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 si fra når du har tenkt ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 u got pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetillu Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 har du lyst å bytte i 12 toms ground zero plotonium på 6500 watt rms? koster 7500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 har du lyst å bytte i 12 toms ground zero plotonium på 6500 watt rms?koster 7500kr Har ikke bruk for anlegg du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå