Mosevoll Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Hei. nåken som kan hjelpa meg meg ett problem. Har ein 520i. 94Mod. når eg har kjørt ei lita stund gjer den ikkje meir enn 2500o/Min. den berre ligg der og `drukner`. dette skjer kun når den e varm. kan stoppe den, og la den kjøle seg ned ei stund. så deretter går den fint igjen ei lita stund. Den blir og veldi treig på turtall. kan gje full gass fra 1000o/Min. men tar `lang` tid før den når 2500o/Min.. nåken som har hatt samma problemet.?
Robbi3 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Finnes det nødmodus på den motoren du har? Men muligens det er pga når motoren blir varm så gir den jo annerledes eksos osv, og da kan jg bare gjette noen sensorproblemer? Prøvd lambdasonde?
Mosevoll Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 nei, har ikkje sjekka lamdasonden. veit ikkje om da e nødmodus på den. men har snakka med litt folk som sei at ein kan koble seg til ved hjelp av data. og sette ein diagnose på den.. så ska ha den på verksted trur eg.. men lurer og på om luftmengdemåleren er ødelagt..
Robbi3 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Luftmengdemåleren kan du jo bare koble fra og kjøre, så ser du jo om den blir bedre..
Winther Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Jeg er omtrent 100% sikker på at det er enten brud i ledningen til lamdasonden eller selve lamdasonden
Mosevoll Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 E ikkje forsjell om den e frakobla.. kan ikkje sjekke om luftmengdemåleren e gåen med å koble den fra på disse motorane..
Mosevoll Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Jeg er omtrent 100% sikker på at det er enten brud i ledningen til lamdasonden eller selve lamdasonden va ikkje lambdasonden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå