bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 det var en gang en m5:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Der ja, på tide at denne bilen også kommer ut. Ser jo veldig fin ut, en ting som jeg syntes er fint er sort bil med oransje blinkers. Men på andre BMWfarger så må de ha hvite/mørke. Bare å slenge ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 bilen er mørk lilla da:) den blir lys lilla i solskinn:) nydelig farge, bilen er litt skitten på bilda da:/ hehe, men tenkte meg røød og blanke lykter bak eller orginale m5 med hvite blinkers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 hei. grattis med M5. enig med deg, best med original. pøs ut noen flere bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 det blir mer, har ikke mer på denne dataen akkurat nå sette inn mer imårgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 skal sette inn bilder av motor innsettingen snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 good. har samme modell som deg(se tråden) hadde vert gøy å sammenlinge bilder:) ka e km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hvis du skal bytte baklyker, gå for M5 med hvit blinkers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 hadde vert gøy det:) bilen har gått litt over 160000km, og motor har gått 124000km:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 ja, hvit blinkers er absolutt finest;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 negative med bilen min er att det er grått delskinn interiør, (4 seter utgaven) positivt med memory og elektrisk da men er på utkikk etter strøkent svart helskin (elektrisk med memory) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 pen bil er en ting og sette fingen på og det er m5 emblemet bak, det står ikke på riktig plass. skal lenger til høyre ka kammer og chip er det i denne da? effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 hehe, lurer på å ta av emblemet uansett;) nei kammene å chipen er jeg ikke sikker på...gs bildeler som styrer dette, får igjen bilen nå over helgen, da skal jeg høre med de.. er orginal eksos forrige motor havarerte så jeg kjøpte ny med gs, har vert en del problemer med den så nå hr de bytta alt inni toppen og registeret, så nå blir det vel bra;) derfor er jeg usikker på hvilken kam det er, for den var montert da jeg kjøpte motoren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 hehe, lurer på å ta av emblemet uansett;) nei kammene å chipen er jeg ikke sikker på...gs bildeler som styrer dette, får igjen bilen nå over helgen, da skal jeg høre med de.. er orginal eksos forrige motor havarerte så jeg kjøpte ny med gs, har vert en del problemer med den så nå hr de bytta alt inni toppen og registeret, så nå blir det vel bra;) derfor er jeg usikker på hvilken kam det er, for den var montert da jeg kjøpte motoren:) må få greie på hva de har satt inn. effektanlegg må du få deg, ikke så mye lyd org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 pøs ut mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå