e30 tic Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Er fortsatt permitert så tar gjerne flere skiver;) har du mottat mine? kan bare legge ut bilder av dem om du vil, før/etter er jo morro å se
Bent Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Har ikke kommet ennå, men regner med dem dukker opp i morra eller fredag. Kom 8 skiver i dag som ble sendt før helga.
Bent Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Er fortsatt permitert så tar gjerne flere skiver;) har du mottat mine? kan bare legge ut bilder av dem om du vil, før/etter er jo morro å se henta skivene dine i dag:)
e30 tic Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Er fortsatt permitert så tar gjerne flere skiver;) har du mottat mine? kan bare legge ut bilder av dem om du vil, før/etter er jo morro å se henta skivene dine i dag:) det er flott! di ble våte på vei fra jobb så det kom litt ny overflate rust på dem. får se om jeg finner et bra mønster nå..vil kun ha slisser, men er usikker på om det er en fordel å la slissene gå helt ut.
Bent Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Vill tro det er greit å la slissinga gå helt ut, større mulighet for å kaste ut dritt og varmluft da.
Bent Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Da er skivene til E30Tic ferdige. Ett annet sett i 296mm
Spiff Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 jaså bent, har du forvilla deg inn å bmw forum nå da? er "KadettC" i fra opelforumet her
Bent Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Halla, ja må utvide horisonter med litt bearbeiding.
e30 tic Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Da er skivene til E30Tic ferdige. Meget flott arbeid!! få di i posten å få nye skiver i posten samme uka som bilen (forhåpentligvis) starter på datasprut er jo rene jul aften
Frode_E30 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Sorry for OT, men hva er "flytende" skive i forhold til vanlig?
Bent Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Kan også forsenke i skiva for de som ikke vill ha hull igjenom, blir noe av det samme EBC skivene leveres med. Flytende skive, da sitter ikke selve skiva fast i navet, men har tilgang til litt vandring. vanlige skiver er støpt i ett stykke, så der er alt fast.
MGR Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hvor på gjøvik jobber du? eller på raufoss? har vært innom det meste av industri verksteder der, og andre ting, vært å hilsa på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå