Nytern Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Som topic sier. Sitter _veldig_ dårlige sommerdekk på dem. Veldig hele og pene med liiten kant. Har sitti på en E28. Kule felger! Pris.. Mjaa... 800kr. Kan levere/møte kjøper på halvveien mot bensinkr. Bor på Tynset forresten. Oh, edit nr 2! Kan også bytte i greie vinterdekk m/uten felg til Opelbrakka mi. Evt noe annet. Jeg vil bare få de bort så jeg får plass til mer stash i boden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 500 spenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Fire hundre kr. That is a four double zero. 10-4! Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Tenker vi slenger deg opp en tur til jeg. Siste forsøk, tror nesten jeg må handle klassiker til felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå