Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mandag den 12/1/2009 kjøpte jeg en Bmw 325 91 mod av "325i" her på forumet :P jeg satt meg i bilen og kjørte ifra skiptvet komune, ett lite tett sted i indre østfold. og dro nedover til kristiansand.

etter som tiden gikk og jo nærmere jeg kom, så begynte jeg og få en liten "rar" følelse i magen som sa til meg: hva er det jeg har kjøpt. hehe. siden jeg hadde kjøpt bilen usett pga lang avstand i mellom meg og selger.. da jeg kom fram, og så bilen. ble jeg ganske imponert over det jeg så. der sto det en ferdig ned pusset bmw 325 og ventet på meg 8)

bilen var over all forventning:P ett veldig godt utganspunkt med masse gode muligheter. så jeg betalte han, og hadde en go dialog med selger av bilen. så vi begge var fornøyde etter handelen. så vendte turen hjemover igjen... morgenen etter att jeg hentet bilen, sto bilen fortsatt på hengeren. og jeg sa til meg selv att denne bilen skal være ferdig lakkert til helgen:P så satt meg i bilen og kjørte bilen rett til lakkering, siden den grunnjobben som hadde blitt gjort på bilen var såpass bra på den.

så bilen var så å si ferdig til lakk...

jeg dro til lakkereren i dag og fikk valgt meg ut en farge på den:P så gleder meg sykt til og få den igjen for og se hvordan den blir med den farge kombinasjonen som jeg har valgt ut til den... jeg hadde egentlig bestemt meg for en blå farge, men det blir det ikke... jeg fant en mye finere farge istedenfor:P

så hiver ut ett par bilder, så ser dere hvordan den er nå, også får dere se bilder til helgen da den er ferdig:P

det som skal byttes ut er interiøret, for synes ikke blått interiør gjør seg i en sånn bil. hehe.

vw3mupl3difiag6jvzcf.jpg

men dette interiøret skal ihvertfall bort :? hehe

q7olptgi0cmniougs1j0.jpg

rurjmi5wm0vzp46z7avk.jpg

liten motorvask hadde gjort seg her :D

w8o1i8bnsgga5t9gzxl5.jpg

da sto den klar på henger i kristiansand på vei til skiptvet :P

76y4rkv8phkhgectsli2.jpg

eiu3v019lcdsx9xtpjyi.jpg

hjxofd7uza7j220mkjbd.jpg

bqeraxw0du9yj9inhdvo.jpg

qn69f1pwu3orxs5qjs76.jpg

6oolva8ia0ai6l6opw3x.jpg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jepp, kommer til og bruke den stylinga som fulgte med i første omgang;) så blir det oppgraderinger etter hvert.... det blå interiøret kan du få gratis av meg hvis du henter det... hehehehehe

Skrevet
:) hehe, der sier du noe. men greit og ha så lenge... veit liksom ikke hva som ville passa med den bakfangeren liksom. blir litt vanskelig og finne en frontfanger som passer til den bakfangeren :S
Skrevet
:) hehe, der sier du noe. men greit og ha så lenge... veit liksom ikke hva som ville passa med den bakfangeren liksom. blir litt vanskelig og finne en frontfanger som passer til den bakfangeren :S

hehe... kjøp heller ny front, og få bakfangeren til å passe den ;-) haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...