bmwe36lund Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 mandag den 12/1/2009 kjøpte jeg en Bmw 325 91 mod av "325i" her på forumet jeg satt meg i bilen og kjørte ifra skiptvet komune, ett lite tett sted i indre østfold. og dro nedover til kristiansand. etter som tiden gikk og jo nærmere jeg kom, så begynte jeg og få en liten "rar" følelse i magen som sa til meg: hva er det jeg har kjøpt. hehe. siden jeg hadde kjøpt bilen usett pga lang avstand i mellom meg og selger.. da jeg kom fram, og så bilen. ble jeg ganske imponert over det jeg så. der sto det en ferdig ned pusset bmw 325 og ventet på meg bilen var over all forventning:P ett veldig godt utganspunkt med masse gode muligheter. så jeg betalte han, og hadde en go dialog med selger av bilen. så vi begge var fornøyde etter handelen. så vendte turen hjemover igjen... morgenen etter att jeg hentet bilen, sto bilen fortsatt på hengeren. og jeg sa til meg selv att denne bilen skal være ferdig lakkert til helgen:P så satt meg i bilen og kjørte bilen rett til lakkering, siden den grunnjobben som hadde blitt gjort på bilen var såpass bra på den. så bilen var så å si ferdig til lakk... jeg dro til lakkereren i dag og fikk valgt meg ut en farge på den:P så gleder meg sykt til og få den igjen for og se hvordan den blir med den farge kombinasjonen som jeg har valgt ut til den... jeg hadde egentlig bestemt meg for en blå farge, men det blir det ikke... jeg fant en mye finere farge istedenfor:P så hiver ut ett par bilder, så ser dere hvordan den er nå, også får dere se bilder til helgen da den er ferdig:P det som skal byttes ut er interiøret, for synes ikke blått interiør gjør seg i en sånn bil. hehe. men dette interiøret skal ihvertfall bort hehe liten motorvask hadde gjort seg her da sto den klar på henger i kristiansand på vei til skiptvet
bmwe36lund Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 thanx:P godt og få oppgradert litt fra den 318 jeg hadde:D
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 se så fint jeg pusset haha... men som jeg spurte om, skal du ha på de fangerene og det? hehe... det blå interiøret er jo snacksy hehe...
bmwe36lund Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 jepp, kommer til og bruke den stylinga som fulgte med i første omgang;) så blir det oppgraderinger etter hvert.... det blå interiøret kan du få gratis av meg hvis du henter det... hehehehehe
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 okey... håper du bytter etterhvert hehe hmmm... takker pent nei til det
bmwe36lund Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 hehe, det skal jeg. men er bedre en ingenting så lenge;) veit ikke helt hva enda. men kommer nok på noe:) hehe, skjønner godt du takker nei til det;)
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 bakfangeren er jo et "greit" alternativ til m-tech og rieger, men fronten har jeg ingen positive tanker om... bortsett fra at den er fin på e46 hehe...
bmwe36lund Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 hehe, der sier du noe. men greit og ha så lenge... veit liksom ikke hva som ville passa med den bakfangeren liksom. blir litt vanskelig og finne en frontfanger som passer til den bakfangeren :S
bmwe36lund Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 fredrik.s : takker så mye for det:D gleder meg til den står hjemme på plassen min nylakkert til fredag:) da er det rett i garasjen og stelle godt med den:)
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 hehe, der sier du noe. men greit og ha så lenge... veit liksom ikke hva som ville passa med den bakfangeren liksom. blir litt vanskelig og finne en frontfanger som passer til den bakfangeren :S hehe... kjøp heller ny front, og få bakfangeren til å passe den haha
bmwe36lund Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 hehe, det er sant;) men kommer til og bli lavt nok ihvertfall:S skal ha på "catkiller" foran og bak.. så blir spennende....
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 det er vel en på bak fra før om jeg ikke husker feil... lavt skal det være hehe
conan Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Tror dette blir knall bra jeg bjørn, vi kommer begge til og få noen strøkne e36 325 når de er ferdige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå