nitrox111 Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Heisann... Tenkte jeg skulle legge ut den nye bilen min og mine planer for den =D BMW 320Ci E46 2000mod Svart Shadowline * Noe spessielt listverk inne i bilen * Sports-skinnseter * Sort traktrekk STEREO: Headunit: Alpine 9880R (Orange lys) Bass: Kicker L7 (750w RMS) Forsterker: Kicker ZX1000.1 (1000w RMS) Høytalere: Alle orginale Har også noen planer for den da: PLANER BESTILLT/MOTATT MONTERT [X] M-Tech II front [X] Justerbart Senkesett [X] Svart grill [X] Sote ruter [X] Xenon [X] Hai-Finne *Ligger i garasjen ferdig lakket* [ ] Øyelokk ? [X] Har 18" SMC-Type D 225 +255 (Muligens selge/bytte i 19") [X] Baklykter (Røde/hvite sedan look) [ ] Eff. Anlegg? [ ] KN Filter [ ] M3 Speil [ ] Nye Interiør Lister... (ønskes kjøpt, Carbon elr alu) UPDATE Det blei endel stuk nå, men skal sette på senk bak også Men jeg er grønn på og skru så jeg tar det litt og litt da jeg bruker jævlig lang tid på og få det til =D Mvh. Torvald NY UPDATE 27.mai 2009 Xenon i kjørelys 6000K Xenon i spredere 8000K M-Tech Front Justerbart senkesett Sota vinduer bak NY UPDATE 20.juni 2010 Da var sommeren her, og jeg har fått skaffet meg noen nye hjul. 19" forran. 8,5" 215/35 bak. 9,5" 265/30 Planene er og legge om til 235/35 eller 225/35 og space felgenee ut forran og bak =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Strøken bil du har Lykke til med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Høres bra ut det derre, drit lekker bil du har, håper jeg får se det endelige resultatet. Hvorfor ikke ha de felgene du har då? visst ikke så er jeg interessert..hvor mye ska du ha, visst de ikke er solgt allerede?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Høres bra ut det derre, drit lekker bil du har, håper jeg får se det endelige resultatet. Hvorfor ikke ha de felgene du har då? visst ikke så er jeg interessert..hvor mye ska du ha, visst de ikke er solgt allerede?. Sendt deg PM! Felgene skal selges grunnet jeg har lyst til og ha mest mulig mørkt.. Unntatt kanten på felgen Har nå montert sort grill... Så mulig jeg kabber litt av ett 30/20 senksett jeg har som midlertidig senkesett før jeg får råd til justerbart =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 noen fler som har noe forslag til endringer på bilen min ? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Så meget pen ut, misunner deg skinnsetene der. Noe av det som står øverst på min ønskeliste.. Jeg hadde forøvrig droppet sorte felger, da jeg tror det vil bli alt for annonymt. Jeg ville godt for sølv felger med kant eller noe annet fresh.. BBS har sykt mye tøffe felger (ja, de har andre felger enn CH ), men de koster jo skjorta da.. Ellers ville jeg fått på LED baklykter. Definitivt det fineste. Ellers ser jo oppdateringsplanen din veldig grei ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Men ting koster penger også =( Og jeg har akkurat starta som lærling, så dere vill nokk ikke se veldig raske oppdateringer herfra... Har hatt bilen i 20dager nå, og har ikke gjort mere enn og montere en svart grill =P Skal sote prøve og sote rutene selv fram til jeg før proff tona de =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Nice ride Hva trur du om noe sånt da?? Veit det er svindyrt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nice ride Hva trur du om noe sånt da?? Veit det er svindyrt men.. Jo vurderer det sterkt og bytte ut alle lister + ratt.. MEN, det er svindyrt som du sier.. Så det er nok ikke det første jeg gjør.. Solgte 19" M5 Replicaene mine idag, så da blir det entet justerbart senkesett elr M-Tech II front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ja da var Justerbart og Røde+Hvite baklykter bestillt =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Men det har vært mange M3 ratt til salgs her, men hvis du venter litt så dukker det opp noen sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg kunne solgt deg røde og hvite baklykter billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Dritfresh bil du har! Felgene kler bilen godt syntes nå jeg da Ang interiørlister og ratt så kan vi godt bytte. Jeg syntes de listene var tøffe, og de skiller seg bra ut. Legg ut flere bilder av interiøret da Ser ut som vi har samme ratt, bare at mitt er helsvart. Interiørlistene mine er av typen Sort pianolakk. Se tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg kunne solgt deg røde og hvite baklykter billig.. JaJa... Men nå er det for seint gitt Har du noe annet fint du vill selge da? XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dritfresh bil du har! Felgene kler bilen godt syntes nå jeg da Ang interiørlister og ratt så kan vi godt bytte. Jeg syntes de listene var tøffe, og de skiller seg bra ut. Legg ut flere bilder av interiøret da Ser ut som vi har samme ratt, bare at mitt er helsvart. Interiørlistene mine er av typen Sort pianolakk. Se tråden min. PM Sendt ang. listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå