BMW E36 coupe Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Trenger baksetet ( sittedelen ) til min Coupe. Er gråt, mørkt stoff. Må være tilnermet strøkent. Nånn?
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Passer sedan?? Så har jeg det om ikke hukomelsen er helt borte.
BMW E36 coupe Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Mener jeg har hørt at sedan å coupe setene ikke går om verandre jeg men. Noen som har et svar på det??
Zeeks_Racing Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 tror sittedele på sedan og coupe er likt uten å være 100% sikker da..
Eirik Viste Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg hadde et sett med skinnseter til coupé, og sittebenken var forskjellig fra sedan. Så ikke kjøp sedan sete. Ellers har jeg nettopp kjøpt en engelsk E36 coupé i sort stoff. Meget god stand. Siden passasjerstolen er førerstol hos oss er det helt topp. Bare i tillfelle du har slitte framseter også. Har også komplette passende dørtrekk.
Pes Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hei. Jeg har muligens det du trenger. Sendte deg litt info osv på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå