Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Du er genial, som har forumets peneste bil at this moment! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 hehe =) har nettop les gjennom tråden din eg over 30 sider phuu ligger endel kroner i den bilen der bli sikkret dødsfett når du er ferdi...keep up the good work,prøv å bli ferdig til sommeren ellers må du klemme motoren din nedi hiacen å bruke den på bane =D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Oi, takk, hehe, koster litt ja, men det er drit gøy da! Håper bilen er klar til rudskogen.. Da skal den få testa seg på banen tenker jeg.. Hiacen går bra nok den, er jo trossalt 2,4l turbo! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 oki, ka treff tenkte du deg på vil ikkje anbefale gatebil verfall =) vis du vil ha kjøyre tid på bana å sånn hiace er gull =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Skal nok på gatebil, vet ikke om jeg skal kjøre da.. Får se hva som skjer når den tid kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 very VERY najs.. Snacksy bil det der.. Hadde ikke gjort noe å hatt den der nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 thanks... nei den sommeren her ska eg nok ha den å kjøre å kose meg,e ganske lei av å ha en feit bil som ikkje ha skilt ståande,litt irriterande når de er 30+ute ha supraen vett,men de blir meir som en bane bil og då,so e30en perfekt å ha mellom alle treffa med toyotaen når de sol å fint ute So salg e vel ganske ute lukka enda,ha også fleire som vil kjøpe den =) Skjønner godt du ikke vil selge, for denne var rett og slett snadder! Skal bli morsomt og forhåpentligvis sett denne live på noen treff! har du bilde av Supraen din og eller? Er jo ikke "så ille og se på" de heller Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Fantastisk rå bil! Har hørt mykje positivt om denne! Held vel til i Stryn du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Rå bil !!! Sett mange biler med jegermaister dekaler i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 oki, ka treff tenkte du deg på vil ikkje anbefale gatebil verfall =) vis du vil ha kjøyre tid på bana å sånn hiace er gull =D skal du dra på noe treff som er verdt å dra på så er det BMWCCN sine treff Gatebil er bare mas og problemer, hvertfall hvis du har tenkt å få kjøre noe og du har under 500++++++++++ hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Vært i Innfjorden å handla bil? Fikk du kikka på resten av de fete Bimmerne gjengen der har? Har vel bortimot flest M3 pr innbygger der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Denne tråden har jeg ikke sett før Det var en rå tøff bil Velkommen inn i det gode lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 thanks... nei den sommeren her ska eg nok ha den å kjøre å kose meg,e ganske lei av å ha en feit bil som ikkje ha skilt ståande,litt irriterande når de er 30+ute ha supraen vett,men de blir meir som en bane bil og då,so e30en perfekt å ha mellom alle treffa med toyotaen når de sol å fint ute So salg e vel ganske ute lukka enda,ha også fleire som vil kjøpe den =) Skjønner godt du ikke vil selge, for denne var rett og slett snadder! Skal bli morsomt og forhåpentligvis sett denne live på noen treff! har du bilde av Supraen din og eller? Er jo ikke "så ille og se på" de heller Hehe.. Tja har altids nåken bilder viss du vil sjå,treff bilr de nokk men de er som regel økonomien de står på langt å kjøyre osv =) kan sjå om eg får lasta opp nåken bilde i mårå eller seinare ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Fantastisk rå bil! Har hørt mykje positivt om denne! Held vel til i Stryn du? Good held til i innvik en halvtime ifrå stryn ca,men ha jobba i stryn på bilveksted nåken år =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 oki, ka treff tenkte du deg på vil ikkje anbefale gatebil verfall =) vis du vil ha kjøyre tid på bana å sånn hiace er gull =D skal du dra på noe treff som er verdt å dra på så er det BMWCCN sine treff Gatebil er bare mas og problemer, hvertfall hvis du har tenkt å få kjøre noe og du har under 500++++++++++ hk. Gatebil er bare mas og problem ja var der i me supraen og en kompis sin heilt greit hårete evo i sommer å låg på clarion i sarpsborg de var før eg kjøpte m3en,kom opp å de var berre kø å stress slapp utpå bana en gang å då kjøyrte vi i kø utpå!! Ikkje hjelpi me over 500hk her nei supraen har vel nermare 700 må vel kjenne nåken eller eller vere rik rekna eg me,derimot reiste vi på en 200sx klubb bane dag en annan gong å der fekk vi kjøyre so lenge og so hardt vi hadde lyst til 1/4 av prisen drit arti so eg tar sikkert turen på et bmwccn treff ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå