Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om det går an å bruke samme ferjekort i møre og romsdal,hordaland og rogaland og fortsatt få disse rabattene(40%?).

eller er det sånn at mann må kjøpe et ferjekort for hver fylke?

Skrevet

Du kan bruke Tide-kort på Fjord1-samband, men du kan ikke lade kortet hos Fjord1 og omvendt om du har Fjord1-kort. Dette gjaldt hvertfall i desember 2007, og jeg har ikke hørt om noen forandringer.

Skal ikke påstå noe om de andre ferjeselskapene.

Skrevet

Okei, tror jeg må ta og ringe til de og høre. Skal til stavanger i helga og når man skal til å ta 7ferge bli de en del å spare på å ha de korte der egentli...

Skrevet
Møre og Romsdal har vel fortsatt egne fergerabattkort, som ikke kan brukes i andre fylker - og kort fra andre fylker kan ikke brukes i Møre og Romsdal.

Har nå sjekka det opp.

Verdikort for personbil koster 2800,-kr og kan brukes på alle fergene i møre og romsdal, hordaland og rogaland. Det er 50% rabatt og gjelder på alle fergene uansett hvilken selskap det er snakk om.

Da blir det vell til at jeg handler meg et sånt kort. Sparer litt penger på det korte :o

Skrevet

Har nå sjekka det opp.

Verdikort for personbil koster 2800,-kr og kan brukes på alle fergene i møre og romsdal, hordaland og rogaland.

Sogn og Fjordane?:?

Et verdikort som kan brukes i alle de fire vestlandsfylkene er noe som mange har ventet lenge på.

Fjord1 i Møre og Romsdal var så sent som i oktober svært klare på at verdikort fra de andre fylkene ikke kunne brukes i Møre og Romsdal.

Fjord1s nettsider opererer pr. 17. januar fortsatt med to typer verdikort:

Verdikort gir deg 50% rabatt på alle ferjestrekningar med bil og motorsykkel/modped. Kortet kan du bruke på alle ferjestrekningar i Hordaland, Rogaland og Sogn og Fjordane. Kortet kan også brukast på personreiser. Du får då 17% rabatt.

og:

Verdikort gir deg 50% rabatt på alle ferjestrekningar med bil og motorsyklar/mopedar. Kortet kan du bruke på alle ferjestrekningar i Møre og Romsdal. Kortet kan også brukast for personreiser. Du får då 17% rabatt

For den siste typen understrekes det t.o.m.

NB! Berre for samband i Møre og Romsdal.

Nå noen lykkes med å kjøpe og ta i bruk et verdikort som aksepteres over hele Vestlandet, er jeg svært interessert i å høre om det.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...