Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
eg kjøpte noen e 34 535 bremser av han, han sa dem var i tipp topp stand etter eg hadde fått dei merket eg at alle klosser var nedslitte og skivene var oppbrukte. caliperene bak stod fast pga. rust og drit. vil advare på det sterkeste å ikkje kjøpe fra han.

føler bare eg må skrive dette her,siden DU skriver slik som du gjør...

etter at EG kjørte bremsene langt ut i H***** i ødemarka til gubben fram til dørterskelen omtrent! ,så kom noen karer ut, sjekka bremsene, og visste AKKURATT hva dem fikk. De likte ikke bakskivene og klossene så eg gikk med på at de fikk prute ned 500kr SELV om eg kom langt ut i skævven for å levere driittttten :evil: calipperene sjekka dere og, og sa ingenting på dem der og da.

30min etterpå så krever de 500 ekstra tilbake og litt senere (pga eg er av og til treeeg å svare) begynner de å true med annmeldelse og greier...

nå er de 500 siste overført, og du skriver slik som dette i salgstråden min....... :evil:

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
dette viser bare kor useriøs du er !!!! du sa skivene var bra. dei var ca 1 mm under slitasje grensen. så ikkje lyg!!

Føler det er litt din jobb å sjekke hvordan de er i forhold til slitegrensen, når du har mulighet til å se på dem før kjøp, noe jeg vil påstå du hadde, da han leverte dem til deg. At calipere står fast, burde du og sett, og i hvert fall om klossene er slitt! Her forstår jeg at du i tillegg får penger igjen, når du har sett på delene, og blitt enig med prisen... Det kaller jeg å være grei, ikke rævhøl som du henger han ut som her...!

Har forøvrig ingen kjennskap til selger!

Verre når du kjøper fra "seriøse" høggere som påstår det er som nytt, og du får deler som er kjørt på stål og ikke har noe på veien å gjøre... Og nye skiver kostet 3 lapper...

Skrevet
dette viser bare kor useriøs du er !!!! du sa skivene var bra. dei var ca 1 mm under slitasje grensen. så ikkje lyg!!

eg syntes bremsene såg bra ut, og har desverre ikke aaanelse om hvordan slitasjegrensen er...

skiver koster ca 200 spenn per skive på biltema....hovedverdien i bremser er jo egentlig kalippere...og alt dette såg dere på der og da...

Skrevet

Føler det er litt din jobb å sjekke hvordan de er i forhold til slitegrensen, når du har mulighet til å se på dem før kjøp, noe jeg vil påstå du hadde, da han leverte dem til deg. At calipere står fast, burde du og sett, og i hvert fall om klossene er slitt! Her forstår jeg at du i tillegg får penger igjen, når du har sett på delene, og blitt enig med prisen... Det kaller jeg å være grei, ikke rævhøl som du henger han ut som her...!

Har forøvrig ingen kjennskap til selger!

Verre når du kjøper fra "seriøse" høggere som påstår det er som nytt, og du får deler som er kjørt på stål og ikke har noe på veien å gjøre... Og nye skiver kostet 3 lapper...

duh.....ehm...du som hadde felger eg var interessert i sant? sender deg en pm, da det har klikka for mobilen så eg finner ingen gamle sms eller nummer, også har eg tømt innboksen her på forumet :P

Skrevet

kanskje du skal ta å svare på PMene eg sendte og forklare hvorfor eg ikkje har fått eksospotta eg har betalt for?!

vil på ingen måte anbefale noen å betale denne fyren noe på forskudd!! ser eg ikkje er den eineste heller..

Skrevet
kanskje du skal ta å svare på PMene eg sendte og forklare hvorfor eg ikkje har fått eksospotta eg har betalt for?!

vil på ingen måte anbefale noen å betale denne fyren noe på forskudd!! ser eg ikkje er den eineste heller..

da skulle det vise seg at chevy8 ikkje er så ille likevel. Han hadde litt problemer med "logistikken", som han nå har ordnet opp i.

eksospotta er på vei(bekreftet med sendingsnummer), og eg er fornøyd.

kan nå anbefale kjøp fra chevy8. hyggelig fyr å ha med å gjøre når eg omsider fikk tak i han. :)

*gratis bump* :wink:

Skrevet

venstre bakdør på den svarte e34n fikk seg en syyyk storbulk i dag......så den er vel skrot..... jekken (bmwhoooomojekk) kvelva og trøkka inn hele dørsia...KRAFTIG...

ellers er panser,bakluke, lykter rundtom utenom blinklys framme, begge dører høyre side, v førerdør bakfanger etc i veldig bra stand!

frontfanger,grill,nyrer SOLGT.

Skrevet

da skulle det vise seg at chevy8 ikkje er så ille likevel. Han hadde litt problemer med "logistikken", som han nå har ordnet opp i.

eksospotta er på vei(bekreftet med sendingsnummer), og eg er fornøyd.

kan nå anbefale kjøp fra chevy8. hyggelig fyr å ha med å gjøre når eg omsider fikk tak i han. :)

*gratis bump* :wink:

takker for bump :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...