Rogeren Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Som på bildet, uten dyser og de svarte plastrørene/trompetene. (det er de som er kappet av). Har og varmeisolatorene mellom spjeldhusene og toppen. bud OVER 1500. Bud under vurderes ikke, da fortsetter de å være hyllepynt... Er lagt ut på nytt grunnet mye rot i den forrige tråden, og feil info...
turboxs Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Dette er alt for billig. Du ødelegger markedet for slike deler. Har et jeg å men selger ikke det for under 3 lapper.
Rogeren Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Dette er alt for billig. Du ødelegger markedet for slike deler. Har et jeg å men selger ikke det for under 3 lapper. Tipper du har komplett med trakter og plenum da? Det er det jo ikke her... Og ikke dyser... Eller... kan få med ett sett m50 b20 dyser... Men kun med innsuget de står på... hehe Eller kanskje hele 2 literen... Har forøvrig kjøpt en knust motor, og er plenumet med den, så har jeg ett ekstra å selge, da legger vi på 500, og det er med... Ikke omsveist til e30, men orginal! Har lagt i en annen tråd, men grunnet feilinfo og noe rot, så havner det her... Men dere ser hva mannen sier... Det er BILLIG... Bud over 2500, da sendes det så fort som mulig... Eller leveres om det er i nærheten...
Rogeren Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Fortsatt hyllepynt... Dette er jo nærmest kunst!! Ingen som vil ha?
Azeton Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Hva som skjer her nå? Hvor mye hadde du egentlig tenkt deg nå?
Rogeren Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Prøver bare å pushe prisen opp... Men er budet godt nok, så er jeg på postkontoret samtidig som de som åpner på mandag... men 1600 er budt på PM... Og det er jo nesten gitt vekk, så da lar jeg det gå litt til, så ser vi hvordan det går!
Rogeren Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 oppigjen!! Bare 1600 er bydd... Her har dere muligheten til å skaffe en rekke med spjeld... Kan bruke 4 på en 4'er.... Eller 5 på en 5'er... eller alle 6! Kan dele de opp å bruke de til lamper på veggen! Kanskje jeg gjør det om ikke budet øker? Time will show...!
vetu03 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Er det mulig å få dette til å passe på en annen motor eller?
Rogeren Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Alt er mulig, bare fantasien setter begrensinger. Har sett slike spjeld montert på Audi S4 2,2, M50, M10, M20 og flere til... Adapterplater, eller i verste fall ombygging av innsug til å feste disse på. Audien hadde kappet org innsug, sveist på slike spjeld, og selvfølgelig bygd plenum etter behov. Bare som et eksempel... M20, M50 og s50 har og samme sylinderavstand, så disse er vel enklest å maskinere noe til...
Eirik Viste Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hei. Har du prøvd hvordan innsuget passer på M50 motoren? Kommer oljefilterhuset litt i veien? Har et M3 innsug liggende og ludtfilterboks. Kanskje ikke så dumt å montere på en 3,o liter M50 motor jeg har. Vet du hva som skal til for å få spjeldrekken til å passe? Eirik.
Rogeren Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Har sett på PPF at det ar vært gjort, med adapterplate mellom topp og innsug. De har og sveist om oljefilterhuset, men sånn jeg ser det, skal det være mulig å få til uten. Kanskje med å vinkle det litt mer opp. Ser forresten ut til at 1800 er bydd på PM
Rogeren Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Det er uten frakt. 50mm spjeld dette! dvs større enn 3,8'en i M5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå