plugg69 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 jeg har en e46 facelift.. plutselig en dag får jeg ikke opp bakluka.. det virker som om håndtaket rett og slett har sluttet å fungere, får ikke opp luka, bakruta går an å åpne, men ikke snakk om at hele luka går opp.. shit... noen som har tips??=)
Ballder Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Har du ikke nøkkel som du kan fjernåpne luka med da? Isåfall... Funker det?
Robbi3 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Det hender iblant på E46, har samme prob på min en gang iblant. Og da pleier jeg å åpne med fjernlåsen
Rayb Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 jeg har en e46 facelift.. plutselig en dag får jeg ikke opp bakluka.. det virker som om håndtaket rett og slett har sluttet å fungere, får ikke opp luka, bakruta går an å åpne, men ikke snakk om at hele luka går opp.. shit... noen som har tips??=) Har akkurat det motsatte problemet på min E46 Touring, bakruten spretter opp av seg selv men kan ikke åpnes med bryteren på ruten (bare med nøkkelen) Bakkluken fungerer fint. I det siste har også vindusviskeren på bakruten sluttet å virke... Hører det kan være en jordingsledning i stolpene ved bakluken som er problemet, noen som kan bekrefte?
plugg69 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 jeg vet iallfall ikke.. og både jeg og hunden er frustrert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå