Gå til innhold

E36 328I Selges i Deler!!! nye bilder S.2

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt hugger 328 i coupe svart farge strøøøøøøken!!! motor kjørt 160 000 og ser splitter ny ut!!!! bilen er tollet inn, selges pga er kun import bil fra england!!! alt av interiør deler er strøkent!!! kom med bud!!!!

vmd62ufr3jlsihlnoxsv.jpg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da om jeg husker rett så skal den passe rett i min E39 (97 mod), uten bytte av ledningsnett eller noe.

Kan det stemme?

Skrevet

dører panser bakluke er støkent ja!!! en liten rustboble på bakasjelokket som er på størrelse av en 50 øring, men er lett fjernlig!! men resten er støkent!! interiøret er strøkent i sports interiør sånn sort blått. skal ta bide snarest!

Skrevet

ellers kan jeg selge bilen hel for dem som vil!! tar da 26 000 for hele bilen komplett!! det er billig for strøken coupe! (PS! Engelsk type)

Skrevet
hvor mye for motoren da? passer den rett nedi en e34 og eller?

har tenkt 12000 på den da fullt servicehefte følger med+ diverse som bekrefter at den har vært hos BMW forhandler der den har utført sine servicer.vet ikke om den psser i E34 men du kan jo høre rundt:) skal vel passe etter d jeg tror.

bilen kan selges hel for den rette sum så gi bud!

Skrevet

Hva er fargen? Diamatsvart? Er passasjerdøra strøken? Er også interessert i venstre framskjerm og div plast i motorrommet om det er strøkent uten nevneverdige riper og rustfritt (ikke plasten da selvsagt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...