|Andreas| Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Lurer på hva dette kan være da. Noen ganger er det mer intenst en andre, kommer og går nesten...
bmwt Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 bak? i så tilfelle er det ikke demperene men de såkalte "knirkeforingene" bak...iallefall har touringen dette problemet
|Andreas| Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Ja, det er bak. Er det greit å bytte disse? Kostbart?
G-RACING Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Har det samme på min. Venstre side bak. Hjelper det å smøre?
bmwt Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 jeg har to nye som jeg aldri fikk brukt om du er interesert
G-RACING Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hvor ligger disse "knirkeforingene"? Har du et bilde/skisse å vise til?
|Andreas| Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Hvor ligger disse "knirkeforingene"? Har du et bilde/skisse å vise til? Lurer på det samme.
Hansh Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 På min var ikke disse foringene dårlige, bare knirket så jeg prøvde å smøre de med en sykkelkjedespray og det har vært knirkefritt siden i sommer! Vet ikke akkurat hvilke av de fire foringene det er, men er ihvertfall de store på bærebroene bak. Bare å jekke opp bilen litt bak og legge seg under for å spraye litt. Del nr. 8 på bildet er bærebroen: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11780.gif
|Andreas| Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Skal prøve å gjøre det samme. Iom. at knirkingen er mer intens enn andre ganger, tyder det kanskje på at noe er tørt...
///Naitsirk Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 del nr. 2 er delen som lager knirke-faenskapen.
Hansh Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Forresten så forsvant det med en gang for så å komme litt tilbake før det forsvant igjen for godt! Måtte sikkert jobbe seg litt inn..
bmwt Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 del nr. 2 er delen som lager knirke-faenskapen. er nr 2 på bildet ja,som en midlertidig løsning fungerer det å bruke en sprøyte,stikke den inn i belgen i foringen å fylle den med noe tyntflytende smørebasert middel..ikke noe tykt...men dette er vell å merke bare en "nødløsning" for å lindre dine egne plager ang lyden. er å anbefale å skifte dem,å som jeg tidligere nevnte har jeg to nye liggende om det skulle være av interesse.
Hansh Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Hvorfor skifte når flere mekanikkere har sagt at foringene er stramme og fine? - Inklusiv på EU-kontroll
bmwt Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 pga at det er rust som gjør at man får denne knirkingen. før eller siden vil det komme tilbake. at foringene er stramme å fine er nå greit nok det,men når man smører dette inn med noe så vil jo selve greasen i seg selv bli mer å mer tynntflytende,så da sier det jo seg selv at det blir for dumt å ikke skifte. er forresten en smal sak å skifte dem å de koster ikke mange kr heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå