Gå til innhold

Svart 2000 mod. BMW X5 selges billig!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg båt så jeg må kvitte meg med litt biler:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14198070

Bilen er i grei stand, noen lakkriper og pikselfeil i displayet. Nydlig å kjøre. Mye utstyr, 19" på sommer og 18" på vinter.

Pris slik den står 259.000,-

Er igrunn ikke intr. i så mye pruting osv.. tror det skal gå greit å selge bilen til den prisen:) Gjør oppmerksom på at annonsen er fra i fjor. Nå har bilen gått 154000km.

KUPP!

Tlf: 93000076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke opp annonsen. Ligger ikke noen ute til 259.000 på finn heller.

Du må klikke på linken i første post her, ettersom annonnsen har gått ut på dato for en god stund siden og ikke er aktiv lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig bil på mange måter dette, har hatt noen gode dager bak rattet på denne!

Utrolig god å kjøre, alt er som det skal, og har alt det riktige utstyret! Regnskogen kunne muligens ha vert bytta ut, men sort sportskinn, navi osv. er noe som helt klart treffer hjertet mitt..

Ikke noe dårlig kjøp dette, et utrolig bra ett vil jeg heller si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegod bil ja, girkassen skal være bra! Om du er bekymret for den så går det an å betale 1500,- i bruktbilgaranti til IF så trenger du ikke bekymre deg for noe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servicehefte følger med, trenger en oljeservice nå. Ellers så er bilen som sagt litt dårlig i lakken, noe rustflekker er det ikke men det blir vel rust før eller siden om ikke noe gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...