m-alpin Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 skjer det noe her eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OWP Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 skjer det noe her eller?? jeg byr 25 000,-, da henter jeg den i morgen om den ikke er ramme skjev. trenger ikke vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Kan selger bekrefte at dette kun er en 320 med 325 motor? Og ikke godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Er en 320 som er ombygd til 325 visst nok men han virker noe lite intressert i å selge.. han er jo aldri her å svarer på spm.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Er en 320 som er ombygd til 325 visst nok men han virker noe lite intressert i å selge.. han er jo aldri her å svarer på spm.? Det er noen av di ja, men nå skal ikke vi si noe som helst ennå da. Er noen som ikke svarer på mnd'er. Men er jo bare 2 dager siden han skreiv her sist. Vi vet jo ingenting om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ser det er mye snakk her nå.. Kan begynne med at det ikke er lett og ha 2 jobber osv, og samtidig svare på alle spm her. Beklager det... Det er mye info som ikke står på forsiden, da det står at pm er mere inforikt. Så for og få dette helt klart på forumet så ikke folk her tror jeg prøver og gjemme dette unna så.. Er det en 320 som er total ribba og bygd opp igjen av en mann i 30 -40 åra som bor i oslo. Dette er ikke hans første e30. Han er også medlem av BMWCCN. 325 deler og motor osv ble satt på bilen, samt camber justeringer, senkesett, stabstag forran og bak, shortshift, intreiør er strøkent (mtech i stoff uten hull) skipose bak osv. M speedometer, gamle pluss nye bil har trilla 143km i dag. Motor er sprek, girkasse og dempere osv er i bra stand. Det er kjørecomputer, checktavle, el ruter, orginal kasettholder i midtkonsoll, hvite 17" braid felger. Jeg fikk også med en perm når jeg kjøpte bilen, som inneholder delenummer til alle delene som må byttes ut ved ombygging, i tilfelle jeg ville godkjenne dette. I følge selger til meg så var det bare og gjøre med en gang uten problemer, selger var veldig seriøs og hjalp meg også i ettertid av salg. Så jeg tok han som en seriøs selger. Det er garantert noe jeg har glemt, sånn er det alltid, send en melding til meg (PM). Grunnen til dette er at jeg får mail på emailen min hver gang det ruller inn en pm, så da lettere og vite når jeg skal svare. Jeg ga selv rundt 90k for denne, og har satt en pris til 60 med skader her. Ikke så galt fra min side. Men jeg tar også imot bud som alle andre og har også fått noen bud hittil. Innbytte er også veldig aktuellt, send en pm så ser vi Håper dette løste litt av spørsmålene som har dukket opp her. mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Ser man må bytte framskjerm,bakskjerm,bakre eksos,bakfanger + nedre del for å få denne i stand. + litt lakk og slikt..Kan vel la seg gjøre. Hvordan er det med rust på denne? Ingeriør bilder? Du er vel neppe intressert i en 92mod S4 2.2TQ avant med litt lettere trim..? Vil ikke legge inn så mye info her så du får evt sende en pm. Endel påkostet og nytt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Du har fått besvart PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn123 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 kjøper den... pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsigamats Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 litt sen, men er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Nei, og tviler på at den skal selges da bilen er nyoppussa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Han har bestemt seg for å beholde bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg