Syvers Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hei Har kjøpt angeleyes til min 318is coupe,har kobla det nøyaktig som det stod i bruksanvisningen. Men de lyser både på park, nær og fjernlys Har kobla jording på den brune kabelen, og plussen på den gul/gråe. Har målt med multimeter på alle andre muligheter, og det blir akkurat det samme der Noen som kan hjelpe meg?=) Mvh Lars
steinar84 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 de skal alltid lyse. de fungerer som parklys. og parklysa lyser alltid sammen med de andre lysa.
Syvers Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 de skal alltid lyse. de fungerer som parklys. og parklysa lyser alltid sammen med de andre lysa. sikker på det? trodde de bare skulle lyse som parklys jeg ser litt dumt ut å kjøre med de på hele tiden da..
steinar84 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 ja men sjekk en annen bil, legg merke til at parklys pæra alltid lyser så lenge lysa er på. det er en egen krets. parklys består av 2stk parklys forran 2 stk bak, også kjent som baklys, og 2stk skiltlys. disse skal alltid lyse. så lenge du ikke skrur helt av lysa. slik er det på min bil også. er mekaniker så dette er jeg sikker på. du bytter jo bare ut de parklysa du har med ccfl ringene. noen har lagt opp egen bryter til de da. men da er de egentlig ikke låvlig så langt jeg har forstått
Syvers Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 ja men sjekk en annen bil, legg merke til at parklys pæra alltid lyser så lenge lysa er på. det er en egen krets. parklys består av 2stk parklys forran 2 stk bak, også kjent som baklys, og 2stk skiltlys. disse skal alltid lyse. så lenge du ikke skrur helt av lysa. slik er det på min bil også. er mekaniker så dette er jeg sikker på. du bytter jo bare ut de parklysa du har med ccfl ringene. noen har lagt opp egen bryter til de da. men da er de egentlig ikke låvlig så langt jeg har forstått okei, takk Da blir det nok lagt opp bryter i en av de nærmeste dagene..
jensemann23 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 det ser jo ikke dumt ut å kjøre med de hele tide:) Det er det som er meningen:p Det er tøft;p
S.Arnesen Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Halve poenget er jo at de skal lyse hele tiden...
Bjørn 320 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Dei SKAL jo lyse heile tiden... Viss du absolutt vil skru dei av når du tenner nærlyset, så legg dei innom eit relé som blir styrt av nærlyset, ikkje legg opp eigen brytar!
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 er det ikke ulovlig at parklys ikke lyser konstant da? se på en orginal bmw med AE. de lyser garrantert med kjørelys. ser ut som det er noe feil med bilen om de ikke lyser bare.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Selvfølgelig skal park lyse HELE tida.. Ringer som lyser hele tida med grøftelys samtidig er tøft!
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 jepp. angel eyes og parklys er tøffeste som er her er det 1 grøftlys med xenon og 1 med halogen også men fortsatt park og grøft
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 her er forresten 1 bilde med nærlys på. og ringene lyser.
Bjørn 320 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 er det ikke ulovlig at parklys ikke lyser konstant da? Jo, det er det, ref. Kjøretøyforskriften.
Halgahl Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Hei.. gammel tråd ser jeg, men jeg spør likevell. Noen som vet om det er ulovlig og montere Angeleyes (CCFL) i Orginal lyktene på en E36? har lest en plass at det ikke er ulovlig i E46 pga den er godkjennt med 4 parklyspærer i orginal lyktene, men i E36 er det jo bare 2 pærer orginalt, men må jo ha 4 ringer, ser domt ut med bare 2 ringer totalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå