jon///M Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 pæra i ene tåkelyset er gåen. skulle ta den ut i sted men det var ikke lett, var veldig mange deksel. er det noen som vet hvordan jeg skal komme til enklest mulig uten og ødelegge noe? og vilken type pære er det der? er mtech 2 fanger om det skulle ha noe og si.
Ivanrogov Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er det orginal fanger? På min er det en skrue i forkant, tar så ut lykta igjennom bremseluftkanalen. Tar 2min og skifte pære. Pæra er H4. OBS: Fangeren min er ikke orginal, men fra koed.
CS Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Dra det svarte dekselet rundt lykta rett ut. Når du har gjort det er det en skrue som du skrur ut, så drar du lykta ut. Enkelt å greit. Etter det sier det seg selv. Pæra er HB4
CS Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 nei ikke helt hb4 er slik h4 ehar ikke den plastik dingsen
jon///M Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 har nå endelig fått ut pæra. men hører hele den plastik sokkelen (med kontakten) til pæra? ser ikke ut til at di vil skilles
jon///M Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 da e pæra skifta. takker for hjelp, bra æ gjidd opp i går (holdt på og demontert halve innerskjermen!) va jo tatt ut på 30sek. heretter tror jeg at jeg spør her i forumet før jeg begynner med noe. blir jo så mye enklere!
Dufniall Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Jeg har prøvd å finne ut av dette på nettet i en uke nå, frustrerende at det ikke er så enkelt på E46 compact! Eller er det kanskje det? Noen som vet? Se gjerne HER for info om prob/fremgang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå