Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte en chip i ecu nr 0261200402. hjernen er demontert men får faen ikke den plata løs fra kontakten i forkant. Bak er løsna, men kommer ikke til chipen før plata er løsna. er også en hvit låsesak mitt på plata som er fjerna..

Hjeeeelp, åssen får jeg tatt av denne plata før jeg ødelegger hele driten??

Denne plata må av da chipen sitter på undersiden

x1bqskduoeswfcc97jo7.jpg

Baksiden er løsna

9toodh9c8udvszwboq3c.jpg

Men får ikke løsnet den her i fremkant

b57yuxkfz1isv1w0zf3q.jpg

Skrevet

Du måste spänna upp de båda plattorna så att kablarna mellan blir spända. Sedan har du i framkant, där stiften sitter, på vardera kant en liten hake som du lyfter på med en platt mejsel. Då hoppar den loss sedan!

Mvh

Adde

Skrevet

Syntes om hva? Å bytte chip i hjerne nr to gikk på 15 min etter at jeg fant ut av hva jeg måtte gjøre. Ang chipen merket jeg forbedrede ytelser, helt klart. På begge bilene. En 320i og en 325i.

Skrevet

En jeg fikk tak i fra usa. Hvis interessen er stor nok mulig jeg bestiller opp litt. Send pm hvis du vil ha, og blir det nok bestiller jeg.

Skrevet

Jag programerar trimchip i sverige, så skulle det finnas intresse går det bra att skicka mig PM så kan jag ordna bra priser på det.

Både vanliga chip eller turbochip, anpassat för bensin eller E85, kan jag ordna.

Mvh

Adde

Skrevet
Jag programerar trimchip i sverige, så skulle det finnas intresse går det bra att skicka mig PM så kan jag ordna bra priser på det.

Både vanliga chip eller turbochip, anpassat för bensin eller E85, kan jag ordna.

Mvh

Adde

Hørt mye bra om deg Fekzen, kunne veldig gjerne tenkt meg en chip for oppgraderte kammer og litt annet småtrimming etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...