conan Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Skal bytte en chip i ecu nr 0261200402. hjernen er demontert men får faen ikke den plata løs fra kontakten i forkant. Bak er løsna, men kommer ikke til chipen før plata er løsna. er også en hvit låsesak mitt på plata som er fjerna.. Hjeeeelp, åssen får jeg tatt av denne plata før jeg ødelegger hele driten?? Denne plata må av da chipen sitter på undersiden Baksiden er løsna Men får ikke løsnet den her i fremkant
bmwt Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 skrudd ut skruen i forkant ved stikkene,under gummien?
conan Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Finner værken gummi el skrue i forrkant her jeg Kan du redigere ene bildet og ringe rundt der denne skal sitte?
Fekzen Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Du måste spänna upp de båda plattorna så att kablarna mellan blir spända. Sedan har du i framkant, där stiften sitter, på vardera kant en liten hake som du lyfter på med en platt mejsel. Då hoppar den loss sedan! Mvh Adde
conan Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Begge de hakene er knekt av, Faaaaans bmw drit'
conan Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Og der var den byttet, hehehe, crap azz. Måtte bare lirke litt på framsia og vips spratt den av.
conan Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Syntes om hva? Å bytte chip i hjerne nr to gikk på 15 min etter at jeg fant ut av hva jeg måtte gjøre. Ang chipen merket jeg forbedrede ytelser, helt klart. På begge bilene. En 320i og en 325i.
LianLi Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Ja det var om du merket noe etter du monterte chippen jeg mente ja
conan Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 En jeg fikk tak i fra usa. Hvis interessen er stor nok mulig jeg bestiller opp litt. Send pm hvis du vil ha, og blir det nok bestiller jeg.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ok, tenkte mest på hvordan den var merkbar, har nemlig Dinan chip selv på min m50b25. Merket mest til flyttet sperre og redusert forbruk.
Fekzen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jag programerar trimchip i sverige, så skulle det finnas intresse går det bra att skicka mig PM så kan jag ordna bra priser på det. Både vanliga chip eller turbochip, anpassat för bensin eller E85, kan jag ordna. Mvh Adde
Kristian H. Foss Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jag programerar trimchip i sverige, så skulle det finnas intresse går det bra att skicka mig PM så kan jag ordna bra priser på det. Både vanliga chip eller turbochip, anpassat för bensin eller E85, kan jag ordna. Mvh Adde Hørt mye bra om deg Fekzen, kunne veldig gjerne tenkt meg en chip for oppgraderte kammer og litt annet småtrimming etterhvert.
Fekzen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hej Kristian, trevligt att höra! Jag hör av mig till dig via PM. Mvh Adde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå