nimitz Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Kanskje litt tidlig og tenke på sommerdekk men tia går fort. Har noen prøvd disse dekkene: Goodyear F1 Eagle Asymmetric. Dette er tiltenkt en 2001 E39 525i. 235/45 17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 meget gode dekk som støyer lite og sitter bra på vått føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Jeg har Goodyer F1 dekk i samme størrelse, men de er vel 2-3 år gammle (Husker ikke "navnet" på mine). Jeg syntes de støyer veldig mye (Har stasjonsvogn jeg da) Så de ryker nå til fordel for et mindre støyende dekk. Men de har grep på både vått og tørt som er helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Kanskje litt tidlig og tenke på sommerdekk men tia går fort.Har noen prøvd disse dekkene: Goodyear F1 Eagle Asymmetric. Dette er tiltenkt en 2001 E39 525i. 235/45 17. Har solgt en del av de, å ikke noe dårlige tilbakemeldinger så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Jeg har Goodyer F1 dekk i samme størrelse, men de er vel 2-3 år gammle (Husker ikke "navnet" på mine).Jeg syntes de støyer veldig mye (Har stasjonsvogn jeg da) Så de ryker nå til fordel for et mindre støyende dekk. Men de har grep på både vått og tørt som er helt konge. Nå er det 2 typer F1 dekk. Det ene heter F1 GS-B3 med fiskeben mønster som vissnok skal støye en del. Det andre som jeg tenker på og som heter F1 Asymmetric skal være meget støysvakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Fiskeben hørtest ut som mitt mønster ja Men ligger forøvrig som et slips på vegen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå