jon///M Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 min bror har på sin 1serie sånn at når han åner døra med fjernkontrollen at angeleyesa lyser, kan jeg programere slik på min e46 og? og kan man stille inn sånn at venstre speil justerer seg ned når man setter bilen i revers? edit: mente høyre speil selvsakt.
Morten01 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 hvis du kobler en ledning mellom lyset i hjulbrønnen og til angel eyesa så lyser de når du låser opp. Også kobler du en diode på ledningen slik att strømmen bare går en vei, så slipper du att interiør lyset lyser når angeleysa er på under kjøring
jon///M Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 ok. kunne du muligens tegnet opp et groft koblings skjema så jeg ikke gjør noe feil? angeleyesa er nå koblet på parklys koblinga. vurderer og handle ny m-tech girkule med lys i. er det ferdig lagt opp kabler till dette eller må jeg koble meg innpå dashbord lysa en plass?
gregus Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 angående speilet er det på min bil sånn at dersom justeringsbryteren for speilene står i ene posisjon, tror det er venstre, så er høyrespeil i samme posisjon hele tiden. Dersom man har bryteren i motsatt posisjon går speilet ned for å vise bakhjulet når bilen settes i revers. Vet ikke om alle e46 har det, men er nå sånn det fungerer i hvert fall
steinar84 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 speilfunksjonen der tror jeg bare er pånyere e46 er ikke på min. men jeg har modda lysa slik de skrur seg på med fjernstyringa. har en diy med video av resultatet på en en tråd her: http://www.bilforumet.no/3-serien/190298-e46-320-a.html vet ikke om det er fyfy å legge inn linker til en annen forumside men men...
CS Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Speilfunkjsonen er kun på de bilene som har elektriske speil og seter med memory på e46 i hvertfall.
jon///M Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 ok. har el speil men ikke el seter. takker for den linken. skal se om jeg kan fikse dette en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå