Daniel325i Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 sånn er min 540 og.. har kjørt 20 tusen med den... bruker noen dråper vann av ogtil... vanlige greier... sjekk pris på uoriginale.. kvaliteten er iallefall likegod...
MLeo Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Sånn var min gamle på e36'n og.. jeg kjøpte en ny med alu ramme og har ikke hatt problemer siden
Gunnar Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Å bytte er bare en skrujobb. Demonter alt som sitter i veien for å få den ut, og monter det tilbake i motsatt rekkefølge. Verre er det ikke.
Ludvik Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 har selv bytta radiator på e36 var veldig enkelt. tar rundt et kvarter og luftinga gikk veldig greit. det tar bare litt tid. bare å spørre hvis du lurer på noe..
benger Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Byttet radiator for et par dager siden. Fikk et frittstående BMW verksted til å bytte den for meg, var der å så på. Radiatoren kostet meg 1500 kr(Mekonomen) + 500 for jobben, det er overkommelig syntes nå jeg Autozentrum skulle ha ca 1700 kr for jobben. Tok ikke lange tiden nei, luftinga gikk overraskende bra! Etter en halv dags kjøring så kontrollerte jeg vannstanden da bilen ble kald igjen, og fyllte opp til rett nivå, vært helt stabilt siden Sånn så den ut: alt var "pill råttent"
Hansicm Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 radiatoren min så helt lik ut. problemet er radiatorkorken, den slipper ut trykket for sent så det blir formye trykk i systemet og det svakeste i dette systemet er da radiatoren. bmw har forbedret korken og byttet ut det gamle delenummeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå