Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

den har ikke vert knust. den har vert snurra med og slått understellet en del, men ikke karosseriskader.

det er jo en bil, og den har vinterdekk, så hvorfor ikke bruke den på vinteren? går fint det,hehe

Skrevet
bumper du en show-off tråd? ohmy

visste ikke at det var noen regler for det jeg, men i såfall, beklager... forholdsvis ny her, og skal selvfølgelig prøve å tilpasse meg:)

Skrevet

ikke vet eg, mulig det ikke er samme bilen, men spiller ingen rolle, for eg kjenner han som har fikset den og pusset den opp, ogdet arbeidet han gjør er det ingenting som blir overlatt til tilfeldighetene. en bil behøver ikke være skeiv for å bli kondømnert... kommer like mye an på reperasjonskostnader:) har selv gått over bilen og, og den er dønn!

Skrevet

er samme bil. ja di er utrolig dyktige dere nede . så bilen er nok bedre en ny . hehe men ville no bare opplyse om det . er litt kjekt å vite sånn vis det skjer noe

Skrevet

hei

ser du har kjøpt gamle bilen min som blei kondamert. det blei bil av det og til slutt jaja eg hadet aldri kjøpt ein bil som hadet vert kondamert

Skrevet
den skal visstnok være rettet i jigg og byttet det som var kvestet, snakket med han som fikset den. så den er nok så god som fin igjen i rammevange ol.

ja, bilen er god so ny den. har vert den skikkelig i sømmene no, og jer er det proft gjort!!

var forøvrig å bestilte litt anlegg til den i går og, så vi får litt godlyd:) får gutta som er proffe til å bygge i den, så blir det skikkelig gjort. kan da nevne komponenter som infinity kappa vq, harman kardon, pioner, og rockford.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...