bmwcomeback Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 tenkte å vise frem bilen min litt, og se om noen har noen kommentarer, evt forbedringer som kan gjøres? takker for tilbakemeldinger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 MEGET PEN BIL Men likte ikke speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 MEGET PEN BIL Men likte ikke speila synes heller ikke de speila passet helt til den bilen nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Liker speilene veldig godt jeg Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Pen bil! M speil er pent! =) Min mening om hva bilen mangler: Mere senk. Kantfelger. Mørke lykter bak, og blinkers. Sorte DE framme. Bakrute senker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Pen bil Skulle hatt lakkerte skjørter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Meget pen bil, men må nesten si meg enig med "///stian" og "Dragonlove", speilene passet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 pen bil men noen andre felger hadde jort seg, sorte de er pent, og hvis det monteres bør det monteres sorte blink rundt om. og krom nyrer for og få en litt brytning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Utrolig pen E34! Mørke lykter ville blitt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Man kan nesten ikke trå feil med en M5. Kjempeflott bil og hadde blitt enda penere med ACS-speil og originale felger. Er det en original M5 eller ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Takk for tilbakemeldinger:) litt svar på kommentarer: Felgene på bildet er vinterfelger med vinterdekk!! kantfelgene ligger å venter på bare veier:) speila synes jeg er ok, men åpen for forslag om noen har bilder. ang lykter så foretrekker jeg blanke. vil ikke senke mer, da jeg har tenkt å bruke bilen uten å måtte få panikk for hver eneste hump,hehe. men det sitter bilstein og hr rundtom hele bilen, så grepet er meget bra. ang uoriginal plast, så er ikke det min stil. bilen holdes så godt som original. den har fått alt understell nytt, ny lakk, og er forøvrig vanvittig godt holdt, og fremstår som nesten ny innvendig, og ny utvendig. bilen er selvfølgelig en ekte original m5 91 mod 3,6. ang felger, lurer jeg på å øke til 19 på sommer, så om noen har tips, legg gjerne inn bilde av de, eller link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Kjør reint. Kjør sånn som BMW designet biln! Det mener jeg. Blir ofte for mye ettermontert på disse. Følg årsklassen og design som var da. Og bruk orginale deler. Har Rieger bakrutesenker.. Skammer meg for den! Spent på å få se kantfelga! Bilen din fortjener en ordentlig polering og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 ja, mest mulig originalt. fin bilen din og:) kantfelgene skal poleres på nytt før de kommer på. er rondell 18" med 235/40 og 265/35. men får se om jeg bytter de ut til 19" om jeg kommer over noe lekkert. om noen har noen til salgs, send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Misunner deg ja! Veldig pen bil, og ser utrolig velholdt ut.. Hold deg på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå