Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor så mye profil? Mister jo mye av egenskapen! Ville gått for 17" maks! 45 eller 50 profil omså med noen råe dekk fra utlandet.. Finner mye bra på nett. Du kan få kjøpt dekk med 50 profil, stive vegger og syyyk gummi som kommer til å skremme dritten av deg rundt svinga! Kan jeg love deg. Da får du en mye mer komfortabel bil, som også ligger mye bedre på veien i forhold til 18" eller 19" :P

Samme bredde selvfølgelig, bare mer gummi. Ser gromt ut når du først har fått prøvd det. Spesielt på en M5

Skrevet

mulig det, men bilen ligger rikelig godt nok på veien, og strengtatt synes jeg det ser litt slapt ut med 17". 45 profil er plenty, men skal en opp i dim på felg, så må man ded i profil for å holde det på rett side av loven. synes 18" er absolutt minimum på en slik bil.

Skrevet

Synes den m5´en med 17 der tar seg bedre ut med 17 enn din gjør med 18, og med 19 på en e34.. Tja, det er helt på trynet i mine øyne.. Det gjør at E34 ser dum ut.

17 er perfekt på e34 såfremt du har rett senk!

Skrevet

Ja, om man bare skal gli rolig rundt i gatene og vise frem bilen er jeg enig med deg! :) Synd å ikke bruke disse kjøremaskinene da! Kanskje investere i noen felger/dekk for banedager! :)

Skrevet

det er en annen mulighet:) mer sannsynlig det, men får se, er ikke sikkert jeg vil utsette den for for hard juling. har vert inne på tanken om en m5 som ikke er så strøken, for et mer ekstremt turbobygge, men tiden strekker ikke til liksom, for mye jobb:)

Skrevet

er det ikke originale M5 speil det der da? synes forøvrig du har en nydelig bil! personlig ville jeg hatt litt annen senk for å på jevnere høyde mellom hjul og hjulbue.

ser frem til å se bilen med skikkelige kanthjul. ;) synes dog selv at 18" er det som kler E34 best. 19 blir ofte litt drøyt, men med rette felgene ser det og veldig bra ut!

Skrevet

trodde det jeg og, men er tydeligvis ikke originale,hehe. men eg synes no de kler bilen eg. ang felger, så har eg faktisk aldri sett en sånn bil med større enn 18" hjul, så er godt mulig det ser fælt ut,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...