Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slår det seg helt av og på, tviler jeg på at det er nevnte motstand, men hele enheten som må byttes. Det er gjort på 10 sekunder og mener prisen ikke var helt avskrekkende heller. Bare å plugge ut og plugge inn igjen.

Som sagt så var symptomene på min at det plutselig ble helt mørkt for i neste sekund kunne bli lys i enheten igjen. Periodisk sak der varigheten på "mørketiden" varierte.

Skrevet

okay.. takk. Får da indelig håpe at det er en smal sak. Får undersøke den motstandsdelen med pigger. Får man sjekka med en slik motstandsmåler om varmeapperatmotstanden er defekt?

For er jo en merkelig greie at vifta noen ganger ikke vil gå rundt, men lager varme. Og andre ganger så er hele klimaanlegget svart og ikke no lys.

Skrevet

da er det nok ikke motstand hvis diplayet slokker, men kan jo sjekke motstanden først.ifølge mitt hue å minne så kosta den skjermen (hele enheten kr 3500) men kan jo huske galt da (sjekk på GS).ja du får sjekka det med måleinstrument.

Skrevet

Men hvis det er slik at jeg må ha ny enhet og vifte, er det enkelt å bytte selv? For hvis de tilsammen koster over 4 lapper har jeg lite lyst til å sette den på et verksted når jeg er student hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...