M30Punk Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Fire bra Khumo dekk,den ene felgen har kantskade men er ikke skakk.De 3 andre er så godt som strøkne..Felgene er 8.5 brede. 3000,- Pga den ene er noe mere kantkjørt v nærmere ettersyn...Nye bilder lengre ned. Sikkert 800,-1000,-,- å fikse kantskaden på den ene.
M30Punk Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Ingen som skal ha felger..passer veldig bra på e34. Selger de til fordel for 19"
M30Punk Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 byr deg 2000,- Må vel opp et par lapper!
bmwt Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 tja,koster jo ikke mer enn 7990,- flett nytt og her er det jo en kantkjørt en felg osv...må begynne et sted vettu..
M30Punk Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 tja,koster jo ikke mer enn 7990,- flett nytt og her er det jo en kantkjørt en felg osv...må begynne et sted vettu.. ...derfor er 4500,- en pris jeg forlanger for de med fire bra dekk!
wicky124 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 for dyrt...da er vel mine strøkne "sjeldne" felger verdt mye mer enn 5500kr jeg krever for dem... lykke til med salget!
M30Punk Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 for dyrt...da er vel mine strøkne "sjeldne" felger verdt mye mer enn 5500kr jeg krever for dem...lykke til med salget! Mulig det,selv om dere syntes det er for dyrt så er det ikke nødvendig å ødelegge salgstråden min! Hold det for dere sjøl,eller ta det igjennom PM! Faens nisser!
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 hehe Blir oppgitt,alltid noen som MÅ komme med sine dumme innspill å ødelegge salget som sagt kan det taes igjennom pm da sku jeg ikke sagt noe
bmwt Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 kan ikke se at jeg har ødelagt noe for deg. jeg har kun ooplyst om hva de koster ny med nye dekk og det er jo ganske så relevant for folk å vite...hva andre skriver står ikke jeg for...øker budet til 2500
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 kan ikke se at jeg har ødelagt noe for deg. jeg har kun ooplyst om hva de koster ny med nye dekk og det er jo ganske så relevant for folk å vite...hva andre skriver står ikke jeg for...øker budet til 2500 Er ikke noe diskusjonstråd dette her,dersom prisen var for drøy for deg så kunne du latt være med både skambudet ditt å kommentarene uansett,dette er en salgstråd for de som ikke har skjønt det! Sånne skambud å innspill som det ifra deg gjør ikke salget mitt noe lettere,du skjønner det eller? Like vanskelig som å skjønne at sånt kan taes på PM for å unngå å forsøpple andres SALGSTRÅD.
bmwt Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 kan ikke se at jeg har ødelagt noe for deg. jeg har kun ooplyst om hva de koster ny med nye dekk og det er jo ganske så relevant for folk å vite...hva andre skriver står ikke jeg for...øker budet til 2500 Er ikke noe diskusjonstråd dette her,dersom prisen var for drøy for deg så kunne du latt være med både skambudet ditt å kommentarene uansett,dette er en salgstråd for de som ikke har skjønt det! Sånne skambud å innspill som det ifra deg gjør ikke salget mitt noe lettere,du skjønner det eller? Like vanskelig som å skjønne at sånt kan taes på PM for å unngå å forsøpple andres SALGSTRÅD. he he,i en salgstråd må folk få lov å komme med sine innspill så lenge de vurdere å faktisk kjøpe varen din. om ikke du tåler slike små innspill bør du ikke annonsere heller. folk vil alltid vite ting ang varen de vurderer. å det er forsåvidt ikke noe skambud med 2500,det er faktisk et reelt bud med tanke på tilstand,at det er brukt osv...
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Uff,ser du er en ivrig kverulant i andre tråder her inne å så gidder ikke diskutere mer med deg Den lille skaden på den ene felgen kan forøvrig fikses på for ca 300,- hos fagfolk,derfor går jeg 500,- ned i pris. Selges 4000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå