Gå til innhold

18" 5x120 ET 20 med bra 225/40-18" SOLGT!!


M30Punk
 Share

Anbefalte innlegg

Fire bra Khumo dekk,den ene felgen har kantskade men er ikke skakk.De 3 andre er så godt som strøkne..Felgene er 8.5 brede. 3000,- Pga den ene er noe mere kantkjørt v nærmere ettersyn...Nye bilder lengre ned. Sikkert 800,-1000,-,- å fikse kantskaden på den ene.

j5x2c9c89atxhui0wpym.jpg

9b3ksfer8sn2mvz9k9x1.jpg

j1thd4vy3vy6m33nucss.jpg

qgg8phiwcas8bg6e1re0.jpg

u90tiooagy2ze9z6f61z.jpg

vvpnhryfk1fc5tq3m41a.jpg

4ci2wednp026kmqx6sek.jpg

hza5pwnzp34grnd9lfm5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for dyrt...da er vel mine strøkne "sjeldne" felger verdt mye mer enn 5500kr jeg krever for dem...

lykke til med salget!

Mulig det,selv om dere syntes det er for dyrt så er det ikke nødvendig å ødelegge salgstråden min! Hold det for dere sjøl,eller ta det igjennom PM!

Faens nisser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke se at jeg har ødelagt noe for deg. jeg har kun ooplyst om hva de koster ny med nye dekk og det er jo ganske så relevant for folk å vite...hva andre skriver står ikke jeg for...øker budet til 2500 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke se at jeg har ødelagt noe for deg. jeg har kun ooplyst om hva de koster ny med nye dekk og det er jo ganske så relevant for folk å vite...hva andre skriver står ikke jeg for...øker budet til 2500 :wink:

Er ikke noe diskusjonstråd dette her,dersom prisen var for drøy for deg så kunne du latt være med både skambudet ditt å kommentarene uansett,dette er en salgstråd for de som ikke har skjønt det! Sånne skambud å innspill som det ifra deg gjør ikke salget mitt noe lettere,du skjønner det eller? Like vanskelig som å skjønne at sånt kan taes på PM for å unngå å forsøpple andres SALGSTRÅD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke se at jeg har ødelagt noe for deg. jeg har kun ooplyst om hva de koster ny med nye dekk og det er jo ganske så relevant for folk å vite...hva andre skriver står ikke jeg for...øker budet til 2500 :wink:

Er ikke noe diskusjonstråd dette her,dersom prisen var for drøy for deg så kunne du latt være med både skambudet ditt å kommentarene uansett,dette er en salgstråd for de som ikke har skjønt det! Sånne skambud å innspill som det ifra deg gjør ikke salget mitt noe lettere,du skjønner det eller? Like vanskelig som å skjønne at sånt kan taes på PM for å unngå å forsøpple andres SALGSTRÅD.

he he,i en salgstråd må folk få lov å komme med sine innspill så lenge de vurdere å faktisk kjøpe varen din. om ikke du tåler slike små innspill bør du ikke annonsere heller. folk vil alltid vite ting ang varen de vurderer. å det er forsåvidt ikke noe skambud med 2500,det er faktisk et reelt bud med tanke på tilstand,at det er brukt osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...