Gå til innhold

Komplett E36 328ic. Transport til Oslo mulig i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulighet for transport langs E18 Kr.sand - Oslo av større deler. Men må da få beskjed på telefon 92 22 65 44 før kl ca 11.30 da han snart kjører avgårde. Panser solgt. Ellers masse deler. Ved en feiltakelse skrev jeg oppdatert info på Badsha sin salgstråd. Så sjekk mitt siste innlegg der.

Ny info. En finner ofte litt småfeil når en går nærmere i sømmene på selv en velholdt bil. Så når noen sier 100% strøkent eller rustfritt når man kjøper bilen, er det vel sjelden det når en virkelig sjekker bilen med lupe. Eller når en ser bilen helt ren og i godt lys.

Derfor er jeg åpen for bud på karosseridelene og også andre ting. Og rabatt hvis en kjøper flere deler samtidig.

Bilder av bilen kan sees ved å gå til "Biler selges" og annonsert av badsha. Dette er en engelsk bil med rattet på høyre side.

Bilen står nå på Birkeland utenfor Kristiansand.

Jeg beholder ratt,motor,gir,mellomaksling, eksosanlegg og bakaksling fra 328.

Kan også selges hel.

Men har da man.girkasse fra 320i 1995 mod uten ulyder som girer lett og ikke har ulyder av noe slag. 2.000 kr

Sportseksos bak 800 kr

Komplett bakstilling til salgs fra 320i. Diffen er i topp stand uten ulyder. Drivakslinger,hjullager og bremser er i fin stand. Skal være lik diff og drivakslinger som 318is,318 og 316. For 316 og 318 eiere kan en da få skivebremser bak. Fint om en planlegger å sette inn 318is motor. Hentepris komplett bakaksling uten fjærbein. 2500 kr . Kan også selges i deler.

Bilen er riktig fin. Cosmosschwarz-metallic. Da har dere som har samme farge en god anledning til å kjøpe gode karosserideler uten ekstra kostnader til lakkering.

Begge dørene er 98 % rustfrie. 2 små rustflekker på innsiden.

Venstre dør har et par småbulker. 1.500 kr uten låssylinder og el.vindumotor. 1.800 kr med el.motor. Uten dørpanel.

Høyre dør ser meget bra ut og er helt rustfri. 2.000 kr. 2.300 kr med el.vindumotor. Uten låssylinder og dørpanel.

Begge framskjermene er helt rustfrie. 600 kr stk

Komplett dørlåssett med tenningslås + nøkkel EWS/hjerne selges kanskje separat senere.

Panseret ser omtrent fritt ut for skader. Også rustfritt. 2.000 kr.

Bakluken har litt overflaterust rundt hullene til skiltfestene. Og et par andre småting. Original BMW Motorsport vinge. Ikke rust rundt falsen. Selges helst sammen med vinge for 1.500 kr.

Støtfangerne er lakkert helt ned.

Framme med lister 800kr. Inkl. tåkelys med holdere. 1.100 kr

Fanger bak med lister 700 kr

Fine lakkerte sideskjørt. 1.000 kr

Bilen har ikke sort taktrekk.

Interiøret er i veldig god stand. Setetrekkene er veldig fine og faste. Førersetet på "vår" side er jo nesten som nytt. Baksetene og dørtrekkene

er i topp stand. Alle setene koster 2.500. Setene med dørsider 3.500 kr.

Dørpaneler framme og bak 1.500. Topp stand.

Lyktene er til salgs. Tror hovedlyktene er like på coupé og sedan. Blinklysene er forskjellige. Gi bud.

Andre småting er det bare å spørre om pris på eller gi bud på.

Hanskerommet og trekkene inni koffertrommet er solgt.

Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet

Er ikke sikker enda på om jeg vil selge rattet. Har en annen E36 som også skal settes i stand. Jeg synes også at rattet er fint å se på og godt å holde i. Så jeg har ikke så lyst å selge det. I tilfelle salg, 1.200 kr .

Fant ut at 328en har høydejusterbar rattsøyle, som er praktisk. Også godt mulig at jeg benytter den. Og sliperingen hører vel til den eller er en del av EWS opplegget. Trodde at med så mange gamle E36 delebiler, at den delen skulle være lett å få tak i.

Skrevet

Det kommer flere bilder/detaljbilder imorgen formiddag, da batteriet på kameraet plutselig fant ut at det skulle være tomt for kvelden.

Mye bra deler på denne bilen folkens!

Skrevet

Fikk du med deg at speedoen er fra engelsk bil i miles? Og at det står km inni?

Er jo mindre verdt enn de vanlige. Men jeg synes at speedoen er stiligere enn km speedo. Og alt virker.

400 kr + frakt.

Skrevet

Har her litt mer detaljbilder : prisforespørsler henvendes til Eirik Viste på tlf nr : 92 22 65 44 eller mail her på bimmers.

Panser : Noen få skraper og riper. 2 bittebittesmå steinslag, (kun for den virkelig kresne).

3p5dybg58b1g42eowkhc.jpg

Høyre dør, fri for riper, men 2 små rustblomster helt nederst.

e6v23nxr4kgjk5l08tp0.jpg

qonsm40pc2pnwuvdlou7.jpg

5v4zora65zer56cnvubk.jpg

Venstre dør, 2 fri for riper, 2 rustblomster helt bak nederst og helt foran nederst. 3 småsmå bulker. skal være mulig og dra ut med en liten sugekopp.

xtlha2oz0af7kdr7dmpa.jpg

rei3pt37edlx003sj6x8.jpg

Velholdte stoler foran. Husk at venstre stol her er førerstol på "vår" side.

helt strøken.

61p8s6q9opk6qznu82d0.jpg

Velholdte bakseter.

m42jgn011sxrf72cbraf.jpg

Velholdte dørtrekk i god stand. Det lå tre wunderbaums oppi her hvis det skulle være av betydning.

9qzzemcga1pobo6ehifc.jpg

Speedometer i Miles :

bqiqhhugt8bhew5epmvh.jpg

Baggasjelokk med original motorsport vinge!

Selve vingen er meget bra. Lokket har litt rust og lakkbobler like rundt der hvor skiltet henges opp. her har de engelske skiltene vært hengt opp med dobbelsidig tape greier, skal være mulig å få bort.

ellers en liten rustblomst helt nederst på lokket.

w0rrxana3t506svymc8j.jpg

nnxt8hl16nigvf82e73n.jpg

i3yz987u8l9i5qouox2r.jpg

5uxl08i70pd8tg61kjq9.jpg

e7vmdlhquut3qqz3sfpl.jpg

Hele og pene lykter :

wh5hryboxjp6iwptw6c9.jpg

jbs8al8h9bu358wa8nlr.jpg

ledxrhjpv7oshvp9vcwj.jpg

Baggasjerom :

Her er alle dekslene borte, men alle trekkene er her enda, i meget god stand og RENE og pene. (ligger noen sandsekker her dog).

sdn5i0jeyirlqwawhd5e.jpg

3g7s922iifu3zzts2p1i.jpg

auofk868l72l77ok7y4o.jpg

Frontfanger og lykter :

Ingen skader eller store riper. lakkert helt ned.

vrctsvfeo1y376ny99yl.jpg

w9ocsst72nx5yfv9o8mi.jpg

Bakfanger : god stand. og lakkert helt ned.

v85l1jvcibtvhwaaia99.jpg

zxr2zsoo6di2j770quvj.jpg

Sidesjørt, lakkert held ned.

a340x2innrbt36n481d3.jpg

m5hcj4azl372gue3pdvh.jpg

Litt rust på baksjerm her.

g2sq1t9ooscpdnpucjsb.jpg

Skjermer foran : MEGET god stand. bulkfrie og totalt rustfrie

i16zkiy8xbgkvuwkq8z7.jpg

Speil foran begge sider. litt steinslag. ,ingenting rust. fint glass.

mnlcgupcbrzdmli3gkjl.jpg

y5vc3ha7cxdgbrxsj21t.jpg

Lykter foran :

hjpv41s5860of885p2h6.jpg

pent interiør.

tqelsfaegqbz4pxu4oaz.jpg

Prisforespørsler henvendes til Eirik Viste.

92 22 65 44

Alt på denne bilen vil bli solgt utenom motor /gir og understell.

Mvh Hylle.

Skrevet

lyktene er vel ikke beregna for og kjøre på høyre side av veien da, så dem blir feil her i landet, ellers så hadde jeg vært intresert

Skrevet

Til Alx-e36.

Regner med at du mener vingen bak når du spør om spoiler. Selges helst sammen med bagasjeluke. Men 1.000 kr for vingen. 1.200 kr for hele bakluken med spoiler.

300 kr for begge speilene

En annen vil gi 1.200 for rattet. Da kan du få kjøpe rattet hvis du kjøper de andre delene. Eventuell frakt kommer i tillegg.

Setter i gang med ombygging på torsdag, så delene skal helst fort bort. Har du skade/rust på flere karosserideler kan det lønne seg å kjøpe nå.

Kvantumsrabatt. Panser og dører vil jeg helst ikke sende.Gi bud.

Eirik. 92 22 65 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...