Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Noen som kan tipse om noen gode garasjejekker? Gjerne litt lang slik at man får den litt under bilen.
Hyggmaister Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jekken di har på mekk er jeg kjempefornøyd med, er "myk" i senkingen og går under lave biler. Hold deg unna feiltemajekken, denne har vi også - og er årsaken til at mekk-jekk ble handlet inn...
StianA Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 den orange de selger på biltema er jo grei til hobby bruk osv da har den selv og gjør nytta si i hvertfall
Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Link? Finner ikke noe som heter mekk-jekk eller bare jekk
Hyggmaister Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ja, når jeg skal senke bilen vrir jeg bittebittelitt, åså sier det BANG så smeller dekket rett i gulvet...Ikke sjangs å regulere hastigheten
StianA Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ja, når jeg skal senke bilen vrir jeg bittebittelitt, åså sier det BANG så smeller dekket rett i gulvet...Ikke sjangs å regulere hastigheten med den orange som de selger på biltame?
Fliid Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Koed selger alt : ) www16011, https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Riktignok ikke så dyp at den rekker laangt under bilen.. Men lang nok vel? : )
Hyggmaister Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ja, når jeg skal senke bilen vrir jeg bittebittelitt, åså sier det BANG så smeller dekket rett i gulvet...Ikke sjangs å regulere hastigheten med den orange som de selger på biltame? Den ja Bimmerlars: Fant ikke link til mekk-jekken, men de har den på alle mekk-butikker til en grei pris
StianA Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ja, når jeg skal senke bilen vrir jeg bittebittelitt, åså sier det BANG så smeller dekket rett i gulvet...Ikke sjangs å regulere hastigheten med den orange som de selger på biltame? Den ja kanskje jeg har hatt flaks eller du har hatt uflaks får i hvertfall regulert med min
Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Ser flere butikker har den som linkes til fra koed. Ser jo ålreit ut. Holdbar? Høyt løfter den?
Hyggmaister Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Koed-jekken er mekk-jekken!! XD Haha... Den løfter "høyt nok" for meg (dvs jeg har aldri hatt behov for å løfte høyere vertfall, og aldri behøvd å nytte maksløft), og er beregnet på lave biler - så du kommer ett stykke under bilen med den også. Virker holdbar så langt vertfall Men det sier jo andre om den orange feiltemajekken også, som har vært noe dritt for oss, så
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Hvor på koed finner jeg denne jekken? Lyst til å prøve den
snurresprett Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 jeg her samme som den som er linket til på koed:) kjøpte den på "Jula", og må siest å vær godt fornøyd med den så langt
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Høres ut som den er brukanes da. Hva koster den sånn ca?
oddis Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Alt fra Biltema duger ikke på lave biler dessverre. Jeg har to av de små garasjejekkene (sånne til 249kr), samt den racingjekken til 1300kr. Racingjekken er kurrant, men den bygger endel opp, når man skal virkelig langt under. Men den er effektiv og trenger kun 4-5 pump før den går rett til topps.. En kompis har den "siste" jekken det er snakk om fra biltema, og den er like udugelig på lave biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå