Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jekken di har på mekk er jeg kjempefornøyd med, er "myk" i senkingen og går under lave biler. Hold deg unna feiltemajekken, denne har vi også - og er årsaken til at mekk-jekk ble handlet inn...

Skrevet
Ja, når jeg skal senke bilen vrir jeg bittebittelitt, åså sier det BANG så smeller dekket rett i gulvet...Ikke sjangs å regulere hastigheten :roll:

med den orange som de selger på biltame?

Skrevet
Ja, når jeg skal senke bilen vrir jeg bittebittelitt, åså sier det BANG så smeller dekket rett i gulvet...Ikke sjangs å regulere hastigheten :roll:

Den ja :lol:

Bimmerlars: Fant ikke link til mekk-jekken, men de har den på alle mekk-butikker til en grei pris :wink:

Skrevet

Den ja :lol:

kanskje jeg har hatt flaks eller du har hatt uflaks får i hvertfall regulert med min :)

Skrevet

Koed-jekken er mekk-jekken!! XD Haha...

Den løfter "høyt nok" for meg (dvs jeg har aldri hatt behov for å løfte høyere vertfall, og aldri behøvd å nytte maksløft), og er beregnet på lave biler - så du kommer ett stykke under bilen med den også.

Virker holdbar så langt vertfall :) Men det sier jo andre om den orange feiltemajekken også, som har vært noe dritt for oss, så :roll:

Skrevet

Alt fra Biltema duger ikke på lave biler dessverre. Jeg har to av de små garasjejekkene (sånne til 249kr), samt den racingjekken til 1300kr.

Racingjekken er kurrant, men den bygger endel opp, når man skal virkelig langt under. Men den er effektiv og trenger kun 4-5 pump før den går rett til topps..

En kompis har den "siste" jekken det er snakk om fra biltema, og den er like udugelig på lave biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...