Mad0z Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Har nå fått jort en del i dag. har tatt alt av rust i hjul buene og pusset litt mere å prøvemontert eksos så har jeg fått bund panna på motoren nå så er ikke lenge for det blir oppstart uten turbo Slenger nå ut noen bilder Bare hyggelig med komentarer og meininger
Mad0z Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Lurer litt på om eksosen kan bli litt lav hva tror dere ?
Mad0z Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Idag har æ fortsettet med det jeg jore i går, og så har jeg betalt delebilen. henter den i morgen regner jeg med kommer bilder og deler for salg da Hva tror dere om eksosen ? for laft?
Mad0z Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Endring i planene. henter delebilen på Mandag
Mad0z Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 Hoff, så e det 17 mai Kjedelig dag !! Oppdatering i morgen : )
Mad0z Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Idag har jeg jort mye med delebilen men har glemt av å ta bilder da hehe. kan ta bilder i morgen. skal ta bilder av det så eventuelt skal selges Kommer nå iallefall en oppdatering i morgen
Mad0z Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 eneste så er ijenn på delebilen er bakstellet og motor/gir. bakstellet skal av og motoren hiver jeg ! hehe.. Dørene var så bulkete og rustete at jeg orker ikke ta di av en gang. Kan nå ta noen bilder i morgen jeg har 2 stoler til salgs om noen er interisert Kan legge med et par bilder
Ajern Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 åssen motor er det i delebilen a? hadde jeg vært deg så ville jeg beholdt de stolene når regner du med oppstart med turbo da ?
Mad0z Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 hehe, ja, æ bare lure på det. skal ta et bilde i dag så dere kan få se, har sluppe den ned på bakke nu før å se kordan det ble. kommer oppdateringe senere
Mad0z Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Hei, legger nå ut en liten oppdatering Delebilen : Litt sund plokket Lav eksos? Jeg vet dette er som å banne i kirka, men må bare legge ut bilder av camaroen til skjefen min ! Det var nå litt.
Mad0z Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Oppdatering Mye rot over alt Så jore jeg klart for å hive i motoren og jore det Slik Begyner og koble opp lednings nettet til motoren i morgen
Mad0z Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 idag har jeg fått koblet opp hele lednings nettet til motoren og sote på eksosmanifoilen og begynt litt med eksosen må få kjøpt meg olje + filter og frostveske skal se om jeg ikke får taki meg olje slanger til turboen til uka : ) Noen bilder : ) Nye rattet motoren
Ajern Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 skjedd noe mer i dag da? lenge til oppstart med turbo? er spent på hvor bra dt holder med orginal inmat
Mad0z Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 nja, har ikke jort noe mere i dag. nei, er ikke sikker på det enda. skal å kjøpe noen slanger og nipler så jeg får olje til turboen å få sveiset ferdig down pipen. må få heven delebilen så jeg får penger til å kjøpe meg olje og frostveske og flere bender til eksosen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå