Mad0z Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 blir kanskje å skje litt lite nu framåver. skal klargjøre en bmw 325i i neste uka såm æ skal kjøre i bilcross ;P hehe. kommer sikkert noen bilder av den og så kommer det bilder med en gang det skjer noe med min bil også Ingen såm har noen tips med tanke på di styrestagene ? God helg
Mad0z Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Har to småe filmer fra helgen. jeg kjører den hvite bmw'en Mæ Mæ ijænn ^^,
Ajern Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 jøss, driver du med rallycross også?? skjer det noe me turboprosjektet ditt eller?
Mad0z Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 driver med bilcross nei, skjer lite nå får tia. kommer oppdatering så fort det skjer noe
Mad0z Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 hehe, neida. har bare dårlig råd får tia men det kommer seg nokk snart
Mad0z Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Ja, men det er ikke mye Har fått tettet og sparklet over antenne hullene. og pusset ned hele taket og rundt vinduene og så er jeg begynt å sparkle i bulker og slikt Noen bilder Og så er det ett bilde av bilen jeg fikk mamma til å kjøpe seg
Mad0z Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Har ikke skjedd så mye i det siste pga at jeg er flyttet lagmed kjæresten min Bilen står i byen i en garagen hos min mor å æ e fløtta på ''Lande'' hehe. Skal nå prøve å se om jeg ikke finner meg en garage plass hær i nærheta Er nesten ferdig med ene bak døra å er begynt litt på ene fram skjermen Kommer bilder og oppdateringer så fort det skjer noe
Mad0z Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Blir ikke nye framskjermer med det første. får bare fikse di såm står på foreløbig. Så får det bli nye så fort jeg får råd Det så gjennstår er å få kjøpt meg en ny topp pakning ijenn og få byttet styre stagene og pusset ned resten av bilen. så skal jeg ta den til verkstedet til onkel og få den lakert Er ennå ikke sikker på fargen. men får se når den tid kommer
Mad0z Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Ny topp pakning Bestilt 0,3 MM tjukkere enn orginal pakningen Så nå er det bare å gjøre ren blokka å hive ho ned i bilen å vente på pakningen og hive den på og så er bilen start klar
Mad0z Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Nei, det er ennå usikkert. Har nå stooe på bund pannen nå. så tror kanskje motoren er i bilen iløpet av dagen. så er det bare å vente på topp pakningen. kommer bilder av dagens økt
Mad0z Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Har begynt på motoren. Skulle egentlig ha lakket blokken. men årker ikke det. Har grunnet Bakplaten
Mad0z Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Nå er topp pakningen. bestilt og betalt så nå venter jeg bare på at den skal komme. så må jeg få byttet di styrestagene så jeg får bilen til en garage rett nedfor der jeg bor nå Noen såm har noen tips på å få av styrestagene uten å varme dem med brenner ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå