Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten update:)

Har koblet opp noen målere i bilen, men ikke alle:P

å har prøve montert den nye intercoolern.

legger nå ut noen bilder :)

P3130737.jpg

P3130736.jpg

Ny intercoolern + ett trøkkrør å den man stiller turbotrykke me :)

P3130748.jpg

P3130747.jpg

P3130745.jpg

P3130738.jpg

P3130739.jpg

P3130742.jpg

P3130743.jpg

P3130744.jpg

Dær va nu nåkka bilda :)

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hallo :) nå har jeg fått den ''nye'' frontfangern. :)

Noen Bilder :)

P3160736.jpg

P3160737.jpg

P3160738.jpg

P3160739.jpg

P3160740.jpg

P3160741.jpg

P3160742.jpg

P3160743.jpg

Har begynt å sparkle noen små bulker å slikt såm dere ser :)

kommer sikkert mere etter hvert :)

Skrevet

tøft prosjekt du har gående :)

åssen turbokit bruker du? hvor mange bar har du planer om å lade med? og skal du bygge om motoren? :)

frister litt med turbo selv også serru ;)

Skrevet

Takk takk :)

Er vel ikke et turbokit, snudd orginal manifoilen å sveiset på flens. turbo fra en volvo 740. men ikke orginal turbo, litt større ;) kjøpte intercoolern på kimmit å ett trykk rør, e usikker på kor jeg skal bestille slanger, men får se på det :) Har planer om å ladde 0,4 Bar til å begyne med :) skal jo holde en stunn også. plan er jo å bruke det såm bruks bil. så blir jeg å øke trykke litt å litt.. :)

Skrevet
Takk takk :)

Er vel ikke et turbokit, snudd orginal manifoilen å sveiset på flens. turbo fra en volvo 740. men ikke orginal turbo, litt større ;) kjøpte intercoolern på kimmit å ett trykk rør, e usikker på kor jeg skal bestille slanger, men får se på det :) Har planer om å ladde 0,4 Bar til å begyne med :) skal jo holde en stunn også. plan er jo å bruke det såm bruks bil. så blir jeg å øke trykke litt å litt.. :)

ok, hørtes jo ikke så gærnt ut;)

planer om å bytte råder og stempler? :)

Skrevet

nei, kjører orginale råder og ned dreide stempel. var en kar så hadde bygget en sånn motor før så sa jeg måtte jøre det så jore det bare da :):P

Skrevet

ja, er MYE billiere ! :P

nei, så nå en film på youtube såm kjørte 0,9 bar i ladde trykk. å da hadde han 208 HK på hjulan. å 285 nm. 238 hk i motorn å 327 nm :) så vet nu ikke ka det blir med 0,4.. men blir sikkert å øke det mere å mere så ender sikkert opp med å ladde 0,9 til slutt :P hehe.

Skrevet
ja, er MYE billiere ! :P

nei, så nå en film på youtube såm kjørte 0,9 bar i ladde trykk. å da hadde han 208 HK på hjulan. å 285 nm. 238 hk i motorn å 327 nm :) så vet nu ikke ka det blir med 0,4.. men blir sikkert å øke det mere å mere så ender sikkert opp med å ladde 0,9 til slutt :P hehe.

hmm, er vel ikke så verst får å værra en 1,8 l med original innmat :P

Skrevet

jajo.. har en far som stritter imot :( også har jeg ikke råd .. også blir det for dyrt for meg å kjøre med, men når bilen er ferdig og pengene bygger seg opp igjen.. da kan det vel kanskje hende det skjer noe :)

Skrevet

Er jo kjedelig at faren din stritter i mot da :/

Men det er jo artige biler sell uten turbo da :)

Har egentlig ikke råd jeg heller.. derfor blir vell ikke motoren klar før neste sommer :) hehe :P

Skrevet

ja det er det, men jeg vet at innerst inne så kunne han tenkt seg en leke bil han kan bruke han å :) så det kan vel hende han gir seg litt etterhvert ;)

Hvor mye regner du me at turbo bygginga vil koste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...