Mad0z Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Liten update:) Har koblet opp noen målere i bilen, men ikke alle:P å har prøve montert den nye intercoolern. legger nå ut noen bilder Ny intercoolern + ett trøkkrør å den man stiller turbotrykke me Dær va nu nåkka bilda
Mad0z Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Hallo nå har jeg fått den ''nye'' frontfangern. Noen Bilder Har begynt å sparkle noen små bulker å slikt såm dere ser kommer sikkert mere etter hvert
Ajern Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 tøft prosjekt du har gående åssen turbokit bruker du? hvor mange bar har du planer om å lade med? og skal du bygge om motoren? frister litt med turbo selv også serru
Mad0z Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Takk takk Er vel ikke et turbokit, snudd orginal manifoilen å sveiset på flens. turbo fra en volvo 740. men ikke orginal turbo, litt større kjøpte intercoolern på kimmit å ett trykk rør, e usikker på kor jeg skal bestille slanger, men får se på det Har planer om å ladde 0,4 Bar til å begyne med skal jo holde en stunn også. plan er jo å bruke det såm bruks bil. så blir jeg å øke trykke litt å litt..
Ajern Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Takk takk Er vel ikke et turbokit, snudd orginal manifoilen å sveiset på flens. turbo fra en volvo 740. men ikke orginal turbo, litt større kjøpte intercoolern på kimmit å ett trykk rør, e usikker på kor jeg skal bestille slanger, men får se på det Har planer om å ladde 0,4 Bar til å begyne med skal jo holde en stunn også. plan er jo å bruke det såm bruks bil. så blir jeg å øke trykke litt å litt.. ok, hørtes jo ikke så gærnt ut;) planer om å bytte råder og stempler?
Mad0z Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 nei, kjører orginale råder og ned dreide stempel. var en kar så hadde bygget en sånn motor før så sa jeg måtte jøre det så jore det bare da
Ajern Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 ok, det er vel det ikke noe å lure på, mye billigere blir det å da hvor mye hk satser du på?
Mad0z Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 ja, er MYE billiere ! nei, så nå en film på youtube såm kjørte 0,9 bar i ladde trykk. å da hadde han 208 HK på hjulan. å 285 nm. 238 hk i motorn å 327 nm så vet nu ikke ka det blir med 0,4.. men blir sikkert å øke det mere å mere så ender sikkert opp med å ladde 0,9 til slutt hehe.
Ajern Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 ja, er MYE billiere ! nei, så nå en film på youtube såm kjørte 0,9 bar i ladde trykk. å da hadde han 208 HK på hjulan. å 285 nm. 238 hk i motorn å 327 nm så vet nu ikke ka det blir med 0,4.. men blir sikkert å øke det mere å mere så ender sikkert opp med å ladde 0,9 til slutt hehe. hmm, er vel ikke så verst får å værra en 1,8 l med original innmat
Mad0z Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 hehe, ja, er bare å hive deg till å bygge turbo da
Ajern Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 jajo.. har en far som stritter imot også har jeg ikke råd .. også blir det for dyrt for meg å kjøre med, men når bilen er ferdig og pengene bygger seg opp igjen.. da kan det vel kanskje hende det skjer noe
Mad0z Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Er jo kjedelig at faren din stritter i mot da :/ Men det er jo artige biler sell uten turbo da Har egentlig ikke råd jeg heller.. derfor blir vell ikke motoren klar før neste sommer hehe
Ajern Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 ja det er det, men jeg vet at innerst inne så kunne han tenkt seg en leke bil han kan bruke han å så det kan vel hende han gir seg litt etterhvert Hvor mye regner du me at turbo bygginga vil koste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå