Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, er nå litt framgang. fått flyttet alt åver fra den ene toppen til den andre :)

men ellers så er det veldig lite.

men kommer snart mere ! :D

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er veldig lite gjort i det siste.

men kan nå legge ut noen bilder så jeg har liggende :)

24032009523.jpg

24032009525.jpg Prøvemonterte et xzenon kit. blir nokk det på biln :)

• 2 weeks later...
Skrevet

idag prøvemonterte jeg den nye bak potta å imorgen bestiller jeg nye styrestag. så skal jeg få montert senkefjæren bake åsså skulle jeg funnet meg noen billige sommer felger jeg kunne hatt, så om noen har, så send meg en pm :) Kommer bilder og det i morgen :)

Skrevet

Tøffe greier dette her. Bare kjøpe gromt understell, så kjører du fletta av de drittunge sekserne i svinger. Din har jo mye bedre vektfordeling. :-)

Skrevet

hehe, ja hadde vært artig da :) plan er vel egentlig å kjøpe nye dempere etter hvert. å så skal jeg ha meg 17 med slicks dekk :P hehe ;)

Skrevet

Litt bilder fra når jeg holdt på i dag, er dårlige mobil bilder, glemte kameraet hjemme:P men er nå iallefall bilder.. hehe

vises ganske dårlig på bilde, men har montert leppa på fronten nå :)

å byttet nån slanger på innsuget og lakket røre såm blir under innsuget :)

Tok frontet fra den lillae bilen vi skal bygge til bilcross, sor er jo ikke så nøye med utsene i bilcross. hehe.

å noen andre bilder :P Kommer nye bilder når jeg får kameraet :)

DSC03730.jpg

DSC03729.jpg

DSC03728.jpg

DSC03725.jpg

DSC03724.jpg

Skrevet

er plaget med 316 motoren når jeg starter den så går den rett opp på 4-5 tusen omdreininge. å får den ikke ned. er ikke gasswiern så er hengt seg eller noe slikt. men har kommet fram til at nå bytter jeg bare motor, så skal begyne med det nå strax ;) skal få sotte inn M10B20 motoren :) men blir ikke med en gang. må få kjøpt meg et paknings sett å finne hvor mye jeg skal skru til toppen å det :P har pusset ned hele pansteret og grunnet litt runt om bilen. skal ta ut intrejøret å gå godt åver dørken. ja, blir litt jobbing fram åver :)

kommer kanskje bilder og slikt senere :)

Skrevet

igår tok jeg ut alt inni bilen. fant kun 2 rust hull :) så har jeg jort klart får å ta ut motoren. skal fortsette litt i dag så skal se om jeg ikke får tatt noen bilder i dag da :)

Skrevet

hallo, idag har jeg flyttet batteriet bak og lakt opp lednings nettet til motoren og litt andre små ting ;)

kommer oppdatering med bilder i morgen :)

Skrevet

har jort ganske mye i helgen egentlig. men har jo selfølgelig glemt kamera, så det kommer en oppdatering når æ huske å ta det me mæ i garagen :)

Vest nån har ei bensin pumpa såm skal monteres inni tanken ligganes, så send meg pm med pris å bilder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...