Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei, nå har jeg bestilt paknings sett til toppen og så har jeg bestilt noen deler til forstillingen : )

så vi får håpe koed e snar på leveringen ;D

Skrevet

er nesten ferdig og koble opp alt så batteriet blir bake i bilen : ) også er jeg begynt med eksosen fra turboen : ) kommer oppdatering når jeg har fått lånt meg noe å ta bilde med, hvist jeg ikke finner laderen til kameraet da :P hehe..

men kommer en oppdatering med Bilder snart :);)

Skrevet

har skjedd lite di siste dagene. har begynt med eksosen :) sto å slipte til en stål bette jeg skulle sveise inn til eksosen så glapp jeg stål betten når jeg slipte den på slipebåndet å da kuttet jeg opp fingern til ned til beine å måtte begyne å sy å greier :P hehe.. men begyner ijenn med eksosen på mandagen tror jeg :P

Skrevet

Har nå funnet meg delebil ;)

skal hente den når jeg får penger rundt den 15 mai :) så blir sikkert ikke å skje mye før da.

blir sikkert og komme noen deler til salgs da :)

Skrevet

bilen din så jo bra ut den da (før den var i grøfte), blir nok bra når du er ferdig ;) men det er 2 dører for mye :P hehe

begynner å se lyst ut nå vel? turbon på plass ser jeg, når regner du med å sette inn motorn ?? :)

Skrevet

e jo den så jeg skal hente. e en delebil :P

min bil er hel og ''fin'' :P

kommer bilder av bilen min når jeg får forstillings delene :P så æ får trilla den ut av garagen :P hehe:D

Nei, er ikke sikker på katti æ blir å få i motoren, er mulig den blir sotte i iløpav sommern. men er ikke sikker på om jeg setter i turboen da, me tanke på at æ skal eu godkjenne den først :P hehe :P

Skrevet

åå faen, sånn går det når man leser feil :P hehe

vis takluka på delebilen er hel og rustfri så kan jeg vøre interessert i den ;)

ja, er vel kanskje en fordel å drøyen litt da ;)

Skrevet

skal muligens å se på et verksted lokale i morgen :) så er mulig bilen blir flyttet :)

får se iløpetav måra dagen, kommer med oppdatering da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...