Mad0z Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Hei, nå har jeg bestilt paknings sett til toppen og så har jeg bestilt noen deler til forstillingen : ) så vi får håpe koed e snar på leveringen ;D
Mad0z Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 er nesten ferdig og koble opp alt så batteriet blir bake i bilen : ) også er jeg begynt med eksosen fra turboen : ) kommer oppdatering når jeg har fått lånt meg noe å ta bilde med, hvist jeg ikke finner laderen til kameraet da hehe.. men kommer en oppdatering med Bilder snart
Mad0z Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 tar telefonen til kjerringa med sånn bobb bobb kamera å tar noen bilder Holder på å fikse eksos
Mad0z Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Slik, dær var en liiiiten oppdatering hehe
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 har skjedd lite di siste dagene. har begynt med eksosen sto å slipte til en stål bette jeg skulle sveise inn til eksosen så glapp jeg stål betten når jeg slipte den på slipebåndet å da kuttet jeg opp fingern til ned til beine å måtte begyne å sy å greier hehe.. men begyner ijenn med eksosen på mandagen tror jeg
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Har nå funnet meg delebil skal hente den når jeg får penger rundt den 15 mai så blir sikkert ikke å skje mye før da. blir sikkert og komme noen deler til salgs da
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 kan legge ut et bilde av den før den var i grøfta en tur hehe sånn
Ajern Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 bilen din så jo bra ut den da (før den var i grøfte), blir nok bra når du er ferdig men det er 2 dører for mye hehe begynner å se lyst ut nå vel? turbon på plass ser jeg, når regner du med å sette inn motorn ??
Mad0z Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 e jo den så jeg skal hente. e en delebil min bil er hel og ''fin'' kommer bilder av bilen min når jeg får forstillings delene så æ får trilla den ut av garagen hehe:D Nei, er ikke sikker på katti æ blir å få i motoren, er mulig den blir sotte i iløpav sommern. men er ikke sikker på om jeg setter i turboen da, me tanke på at æ skal eu godkjenne den først hehe
Ajern Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 åå faen, sånn går det når man leser feil hehe vis takluka på delebilen er hel og rustfri så kan jeg vøre interessert i den ja, er vel kanskje en fordel å drøyen litt da
Mad0z Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 hehe, ja Ja, skal si i fra når jeg får sett på den ja, må nesten det
Mad0z Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 skal muligens å se på et verksted lokale i morgen så er mulig bilen blir flyttet får se iløpetav måra dagen, kommer med oppdatering da
Mad0z Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Idag fikk jeg pakken fra koed kommer oppdatering i morgen
Mad0z Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Slenger ut noen bilder av delebilen jeg skal hente snaaart så om du ser noe du trenger så si i fra HEHE:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå